Rozrzutnik obornika E 11550 PS+ Brantner
Dzielona podłoga rusztowa.
Wydajny zespół rozrzucający. Rozrzutniki obornika, rozrzutniki górskie i rozrzutniki do winnic.
TECHNOLOGIA POWIERZCHNI ACC
Trwała powłoka ACC, która tworzy mocne połączenie z materiałem. Efekt ten ma również miejsce w ubytkach. Jako wykończenie powierzchnia jest uszlachetniana za pomocą 2-składnikowego malowania natryskowego farbą akrylową. Standardowo w kolorze czarnym i zielonym HB. Jednak nie ma ograniczeń co do wymagań klientów.

Specyfikacja techniczna
Modele | E 5536 B PS + | E 6540 B PS + | E 8045 B PS + | I 5536 PS + | I 6540 PS + | I 8045 PS + | I 9040 PS + | I 9545 PS + | I 11550 PS + | TA 12050 PS + | E 6036 W PS+ | E 6540 W PS+ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kwadrat osi (mm) | 60 | 70 | 80 | 60 | 70 | 80 | 80 | 80 | 90 | 70 | 60 | 60 |
Wysokość opuszczanego boku (mm) | 400 | 500 | 500 | 400 | 500 | 500 | 500 | 800 | 800 | 800 | 400 | 400 |
Masa własna (kg) | 1600 | 1800 | 2000 | 1600 | 1800 | 2000 | 2300 | 2500 | 3500 | 3800 | 1900 | 2000 |
Całkowita szerokość (mm) | 2550 | 2550 | 2770 | 1990 | 1990 | 2070 | 2200 | 2200 | 2250 | 2250 | 1790 | 1790 |
Całkowita masa pojazdu (kg) | 5500 | 6500 | 8000 | 5500 | 6500 | 8000 | 9000 | 9500 | 11500 | 12000 | 6000 | 6500 |
Długość całkowita (mm) | 5470 | 5870 | 6370 | 5470 | 5870 | 6370 | 5870 | 6370 | 7170 | 7170 | 5500 | 5900 |
Zapotrzebowanie mocy (kW) | 30 | 37 | 37 | 30 | 37 | 37 | 45 | 45 | 51 | 51 | 37 | 37 |
Wysokość załadunku (mm) | 1250 | 1350 | 1440 | 1490 | 1610 | 1700 | 1680 | 2000 | 2180 | 2100 | 1400 | 1400 |
Pojemność ładunkowa (m³) | 2,3 | 3,2 | 3,6 | 2,3 | 3,2 | 3,6 | 3,6 | 6,5 | 7,3 | 7,3 | 2 | 2,5 |
Rozmiar platformy wewnętrznej (mm) | 3560 x 1630 | 3960 x 1630 | 4460 x 1630 | 3560 x 1630 | 3960 x 1630 | 4460 x 1630 | 3960 x 1830 | 4460 x 1830 | 4960 x 1830 | 4960 x 1830 | 3560 x 1430 | 3960 x 1430 |
Rozsiewacz wysokości przejazdu (mm) | 810 | 1085 | 1085 | 810 | 1085 | 1085 | 1085 | 1085 | 1085 | 1085 | 920 | 920 |
Tor (mm) | 2150 | 2150 | 2200 | 1600 | 1600 | 1700 | 1700 | 1700 | 1700 | 1750 | 1350 | 1350 |
Obciążenie pionowe (kg) | 1000 | 1200 | 1500 | 1000 | 1200 | 1500 | 1500 | 1800 | 2000 | 2000 | 1300 | 1500 |

Standardowe wyposażenie
Modele | E 5536 B PS + | E 6540 B PS + | E 8045 B PS + | I 5536 PS + | I 6540 PS + | I 8045 PS + | I 9040 PS + | I 9545 PS + | I 11550 PS + | TA 12050 PS + | E 6036 W PS+ | E 6540 W PS+ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Opony standardowe | 15.0/55 - 17 (10) AW | 15.0/55 - 17 (14) AW | 500/50 - 17 (14) AW, ET -35 | 15.0/55 - 17 (10) AW | 15.0/55 - 17 (14) AW | 500/50 - 17 (14) AW | 500/50 - 17 (14) AW | 500/50 - 17 (14) AW | 550/45 - 22.5 (16) Profil I neu | 500/50 - 17 (14) AW | 340/55 - 16 (14) AW | 340/55 - 16 (14) AW |
Wsparcie | Koło podporowe można złożyć i wyregulować | Koło podporowe można złożyć i wyregulować | Koło podporowe można złożyć i wyregulować | Koło podporowe można złożyć i wyregulować | Koło podporowe można złożyć i wyregulować | Koło podporowe można złożyć i wyregulować | Koło podporowe można złożyć i wyregulować | Koło podporowe można złożyć i wyregulować | Koło podporowe można złożyć i wyregulować | Koło podporowe można złożyć i wyregulować | Koło podporowe można złożyć i wyregulować | Koło podporowe można złożyć i wyregulować |
Napęd | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 1 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 1 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 1 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe | Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 1 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe |
Budowa | Składane burty 400 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcone blachy trapezowe (połączenie z mechanizmem rozrzucającym), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową | Składane ściany boczne o 500 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcane blachy trapezowe (łącznik z rozpieraczem), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową | Składane ściany boczne o 500 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcane blachy trapezowe (łącznik z rozpieraczem), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową | Składane burty 400 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcone blachy trapezowe (połączenie z mechanizmem rozrzucającym), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową | Składane ściany boczne o 500 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcane blachy trapezowe (łącznik z rozpieraczem), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową | Składane ściany boczne o 500 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcane blachy trapezowe (łącznik z rozpieraczem), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową | Składane ściany boczne o 500 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcane blachy trapezowe (łącznik z rozpieraczem), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową | Ściany boczne 800 mm na stałe przykręcone, osłona przeciwbryzgowa z przodu, blacha trapezowa (połączenie z mechanizmem rozpierającym) przykręcona, w każdej chwili możliwa modernizacja ściany magazynowej | Ściany boczne 800 mm na stałe przykręcone, osłona przeciwbryzgowa z przodu, blacha trapezowa (połączenie z mechanizmem rozpierającym) przykręcona, w każdej chwili możliwa modernizacja ściany magazynowej | Ściany boczne 800 mm na stałe przykręcone, osłona przeciwbryzgowa z przodu, blacha trapezowa (połączenie z mechanizmem rozpierającym) przykręcona, w każdej chwili możliwa modernizacja ściany magazynowej | Składane burty 400 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcone blachy trapezowe (połączenie z mechanizmem rozrzucającym), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową | Składane burty 400 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcone blachy trapezowe (połączenie z mechanizmem rozrzucającym), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową |
Elektryczność | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu | Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu |
Podwozie | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć | Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć |
Podłoga rusztowa | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 4 splotki łańcuchowe (okrągły stalowy łańcuch 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy wykonany ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa szarego - przystosowane do smarowania | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 4 splotki łańcuchowe (okrągły stalowy łańcuch 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy wykonany ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa szarego - przystosowane do smarowania | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 4 splotki łańcuchowe (okrągły stalowy łańcuch 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy wykonany ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa szarego - przystosowane do smarowania | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 4 splotki łańcuchowe (okrągły stalowy łańcuch 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy wykonany ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa szarego - przystosowane do smarowania | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania | Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania |
Rozpraszanie | F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż | F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż | F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż | F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż | F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż | F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż | F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż | F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż | F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż | F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż | CL2-2 - Rozsiewacz kompostu z dwoma poziomymi bębnami mielącymi i rozsiewaczem tarczowym z dwoma tarczami rozsiewającymi, zęby frezujące ze stali o wysokiej wytrzymałości, zęby frezujące przykręcane, do użytku po obu stronach, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd centralny przekładnia w kąpieli olejowej i masywny napęd łańcuchowy, szybkozłączki do szybkiego montażu | CL2-2 - Rozsiewacz kompostu z dwoma poziomymi bębnami mielącymi i rozsiewaczem tarczowym z dwoma tarczami rozsiewającymi, zęby frezujące ze stali o wysokiej wytrzymałości, zęby frezujące przykręcane, do użytku po obu stronach, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd centralny przekładnia w kąpieli olejowej i masywny napęd łańcuchowy, szybkozłączki do szybkiego montażu |
Technologia powlekania / powierzchni (zautomatyzowana) | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 | Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 |
Zawieszenie | Zawieszenie piórowe ze wspornikiem sprężynowym |