Rozrzutnik obornika E 6036 W PS+ Brantner
Dzielona podłoga rusztowa.
Wydajny zespół rozrzucający. Rozrzutniki obornika, rozrzutniki górskie i rozrzutniki do winnic.
TECHNOLOGIA POWIERZCHNI ACC
Trwała powłoka ACC, która tworzy mocne połączenie z materiałem. Efekt ten ma również miejsce w ubytkach. Jako wykończenie powierzchnia jest uszlachetniana za pomocą 2-składnikowego malowania natryskowego farbą akrylową. Standardowo w kolorze czarnym i zielonym HB. Jednak nie ma ograniczeń co do wymagań klientów.
Specyfikacja techniczna
Modele E 5536 B PS + E 6540 B PS + E 8045 B PS + I 5536 PS + I 6540 PS + I 8045 PS + I 9040 PS + I 9545 PS + I 11550 PS + TA 12050 PS + E 6036 W PS+ E 6540 W PS+
Kwadrat osi (mm) 60 70 80 60 70 80 80 80 90 70 60 60
Wysokość opuszczanego boku (mm) 400 500 500 400 500 500 500 800 800 800 400 400
Masa własna (kg) 1600 1800 2000 1600 1800 2000 2300 2500 3500 3800 1900 2000
Całkowita szerokość (mm) 2550 2550 2770 1990 1990 2070 2200 2200 2250 2250 1790 1790
Całkowita masa pojazdu (kg) 5500 6500 8000 5500 6500 8000 9000 9500 11500 12000 6000 6500
Długość całkowita (mm) 5470 5870 6370 5470 5870 6370 5870 6370 7170 7170 5500 5900
Zapotrzebowanie mocy (kW) 30 37 37 30 37 37 45 45 51 51 37 37
Wysokość załadunku (mm) 1250 1350 1440 1490 1610 1700 1680 2000 2180 2100 1400 1400
Pojemność ładunkowa (m³) 2,3 3,2 3,6 2,3 3,2 3,6 3,6 6,5 7,3 7,3 2 2,5
Rozmiar platformy wewnętrznej (mm) 3560 x 1630 3960 x 1630 4460 x 1630 3560 x 1630 3960 x 1630 4460 x 1630 3960 x 1830 4460 x 1830 4960 x 1830 4960 x 1830 3560 x 1430 3960 x 1430
Rozsiewacz wysokości przejazdu (mm) 810 1085 1085 810 1085 1085 1085 1085 1085 1085 920 920
Tor (mm) 2150 2150 2200 1600 1600 1700 1700 1700 1700 1750 1350 1350
Obciążenie pionowe (kg) 1000 1200 1500 1000 1200 1500 1500 1800 2000 2000 1300 1500
Standardowe wyposażenie
Modele E 5536 B PS + E 6540 B PS + E 8045 B PS + I 5536 PS + I 6540 PS + I 8045 PS + I 9040 PS + I 9545 PS + I 11550 PS + TA 12050 PS + E 6036 W PS+ E 6540 W PS+
Opony standardowe 15.0/55 - 17 (10) AW 15.0/55 - 17 (14) AW 500/50 - 17 (14) AW, ET -35 15.0/55 - 17 (10) AW 15.0/55 - 17 (14) AW 500/50 - 17 (14) AW 500/50 - 17 (14) AW 500/50 - 17 (14) AW 550/45 - 22.5 (16) Profil I neu 500/50 - 17 (14) AW 340/55 - 16 (14) AW 340/55 - 16 (14) AW
Wsparcie Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować
Napęd Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 1 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 1 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 2 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 1 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe Wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), połączenie wału przegubowego / pojazdu ciągnącego za pośrednictwem szerokokątnego wału przegubowego wielkości 1 ze sprzęgłem z kołkiem ścinanym, połączenie wału przegubowego / rozpieracza przez wał przegubowy i sprzęgło jednokierunkowe
Budowa Składane burty 400 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcone blachy trapezowe (połączenie z mechanizmem rozrzucającym), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową Składane ściany boczne o 500 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcane blachy trapezowe (łącznik z rozpieraczem), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową Składane ściany boczne o 500 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcane blachy trapezowe (łącznik z rozpieraczem), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową Składane burty 400 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcone blachy trapezowe (połączenie z mechanizmem rozrzucającym), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową Składane ściany boczne o 500 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcane blachy trapezowe (łącznik z rozpieraczem), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową Składane ściany boczne o 500 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcane blachy trapezowe (łącznik z rozpieraczem), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową Składane ściany boczne o 500 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcane blachy trapezowe (łącznik z rozpieraczem), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową Ściany boczne 800 mm na stałe przykręcone, osłona przeciwbryzgowa z przodu, blacha trapezowa (połączenie z mechanizmem rozpierającym) przykręcona, w każdej chwili możliwa modernizacja ściany magazynowej Ściany boczne 800 mm na stałe przykręcone, osłona przeciwbryzgowa z przodu, blacha trapezowa (połączenie z mechanizmem rozpierającym) przykręcona, w każdej chwili możliwa modernizacja ściany magazynowej Ściany boczne 800 mm na stałe przykręcone, osłona przeciwbryzgowa z przodu, blacha trapezowa (połączenie z mechanizmem rozpierającym) przykręcona, w każdej chwili możliwa modernizacja ściany magazynowej Składane burty 400 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcone blachy trapezowe (połączenie z mechanizmem rozrzucającym), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową Składane burty 400 mm, osłona przeciwbryzgowa z przodu, przykręcone blachy trapezowe (połączenie z mechanizmem rozrzucającym), w każdej chwili możliwe doposażenie w ścianę magazynową
Elektryczność Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu
Podwozie Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć Konstrukcja dwuczęściowa (rama platformy, rama podwozia), obie części ramy spawane - szczególnie odporna na skręcanie, konstrukcja modułowa, całe wyposażenie można doposażyć
Podłoga rusztowa Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 4 splotki łańcuchowe (okrągły stalowy łańcuch 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy wykonany ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa szarego - przystosowane do smarowania Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 4 splotki łańcuchowe (okrągły stalowy łańcuch 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy wykonany ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa szarego - przystosowane do smarowania Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 4 splotki łańcuchowe (okrągły stalowy łańcuch 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy wykonany ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa szarego - przystosowane do smarowania Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 4 splotki łańcuchowe (okrągły stalowy łańcuch 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy wykonany ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa szarego - przystosowane do smarowania Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania Podłoga drewniana impregnowana ciśnieniowo (deski na pióro i wpust o grubości 34 mm), każda deska kilkakrotnie przykręcona do ramy platformy, zlicowana z ramą zewnętrzną - brak osadów brudu, 2 splotki łańcuchowe (okrągły łańcuch stalowy 10 x 31), siła zrywająca 12,5 do, ocynkowane, kalibrowane parami, listwy podłogowe rusztowe z wysokowytrzymałej stali U (40x20), skręcane łańcuchem, automatyczny napinacz łańcucha z wyświetlaczem na przedniej ścianie bocznej, łańcuchy zatopione na platformie w ciągłych ocynkowanych prowadnicach , powrót podłogi rusztowej zakryty w ramie platformy zgodnie z normami, napęd hydrauliczny poprzez silnik olejowy i przekładnię w kąpieli olejowej, wał napędowy ze stali o podwyższonej wytrzymałości (C45 + C), łożyska ślizgowe z żeliwa - przeznaczone do smarowania
Rozpraszanie F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż F4V - precyzyjny zespół rozsiewający z czterema pionowymi bębnami frezującymi i przykręcanymi zębami frezującymi ze stali o wysokiej wytrzymałości, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd przez przekładnię w kąpieli olejowej dla każdego pojedynczego walca rozrzucającego, szybkozłączki dla szybkiego montaż CL2-2 - Rozsiewacz kompostu z dwoma poziomymi bębnami mielącymi i rozsiewaczem tarczowym z dwoma tarczami rozsiewającymi, zęby frezujące ze stali o wysokiej wytrzymałości, zęby frezujące przykręcane, do użytku po obu stronach, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd centralny przekładnia w kąpieli olejowej i masywny napęd łańcuchowy, szybkozłączki do szybkiego montażu CL2-2 - Rozsiewacz kompostu z dwoma poziomymi bębnami mielącymi i rozsiewaczem tarczowym z dwoma tarczami rozsiewającymi, zęby frezujące ze stali o wysokiej wytrzymałości, zęby frezujące przykręcane, do użytku po obu stronach, indywidualnie wyważone rolki rozrzucające - dzięki temu optymalna płynność pracy, napęd centralny przekładnia w kąpieli olejowej i masywny napęd łańcuchowy, szybkozłączki do szybkiego montażu
Technologia powlekania / powierzchni (zautomatyzowana) Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005
Zawieszenie                   Zawieszenie piórowe ze wspornikiem sprężynowym    
Zapytaj o szczegóły przedstawiciela
Rozrzutnik obornika POWER-SPREAD plus+ Brantner