Wywrotka trójstronna tandem TA 11045 XXL Brantner
Gwarantowana cicha jazda do opcjonalnie 80 km/h.
Wykończenie ramy zostało zaprojektowane jako stabilne zabezpieczenie przeciwnajazdowe. Z 10-letnią gwarancją na ramę podwozia.
Na stromym terenie, stabilność oferowana przez TA 11045 XXL jest szczególnie ważna
Trapezowa rama wychylna o konstrukcji ciężarówki
Trapezowa rama uchylna znajduje się najwyżej w obszarze siłownika przechyłu. Profil V zapewnia ogromną stabilność przy niskiej wadze.
Sprężynowy zespół tandemowy dla lepszych właściwości
Dzięki zamontowaniu resorów piórowych lub parabolicznych pod osiami wywrotka trójstronna Tandem firmy Brantner ma nisko położony środek ciężkości. Zapewnia to płynną pracę.
Twardy chromowany cylinder podnoszący
Dwu- lub trzystopniowe siłowniki podnoszące o długości od 600 do 1400 mm charakteryzują się szczególnie trwałą i wytrzymałą powłoką chromowaną na twardo.
Podłoga z blachy stalowej
Podłogi z blachy stalowej są produkowane wyłącznie w fabryce w Laa an der Thaya. Proces produkcyjny charakteryzuje się w szczególności całkowicie gładką powierzchnią. Taką powierzchnię można uzyskać tylko poprzez zgrzewanie szwów foliowych.
Szczególnie stabilna podczas przechylania
Wreszcie, montaż sprężyn pod osiami i odporna na skręcanie rama podwozia z profilem dociskowym gwarantują ogromną stabilność podczas wywrotu.
Specyfikacja techniczna
Modele TA 8045 XXL TA 11045 XXL TA 14045 XXL AKTION
Wysokość mocowania (mm) 830 600 - 710 600 - 710
Kwadrat osi (mm) 70 70 90
Wysokość ściany mocującej 1 AW (mm) 500 500 600
Wysokość opuszczanego boku (mm) 500 500 600
Masa własna (kg) 2580 2750 3100
Wymagana ilość oleju (l) 11 15 15
Całkowita szerokość (mm) 2420 2420 2420
Całkowita masa pojazdu (kg) 8000 11000 13900
Długość całkowita (mm) 6330 6380 6380
Grubość dna blachy (mm) 4 5 4
Kąt pochylenia do tyłu (°) 49 49 49
Kąt pochylenia bocznego (°) 45 45 45
Pojemność ładunkowa (m³) 9,9 9,9 11,8
Rozmiar platformy wewnętrznej (mm) 4480 x 2150/2250 4480 x 2150/2250 4480 x 2150/2250
Wysokość platformy (mm) 1080 1080 1100
Tor (mm) 1800 1800 1800
Obciążenie pionowe (kg) 1000 1450 1700
Średnica stopnia 1 (mm) 105 120 120
Średnica stopnia 2 (mm) 90 105 105
Średnica stopnia 3 (mm) 75 90 90
Średnica stopnia 4 (mm) 60 75 75
Liczba twardych chromowanych cylindrów podnoszących 1 1 1
Skok cylindra (mm) 1800 1800 1800
Standardowe wyposażenie
Modele TA 8045 XXL TA 11045 XXL TA 14045 XXL AKTION
Opony standardowe 15.0/55 - 17 (10) AW 15.0/55 - 17 (10) AW 500/50 - 17 (14) AW
Wsparcie Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować
Elektryczność Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu
Podwozie G-Pressprofilrahmen G-Pressprofilrahmen G-Pressprofilrahmen
Zawieszenie Zawieszenie piórowe zamontowane pod osiami, niska platforma, optymalna stabilność Zawieszenie piórowe zamontowane pod osiami, niska platforma, optymalna stabilność Zawieszenie piórowe zamontowane pod osiami, niska platforma, optymalna stabilność
Łożysko uchylne Bardzo mocne, szeroko rozstawione łożysko kulkowe przechylne ze stożkową misą zapewniającą stabilność podczas wywrotu Bardzo mocne, szeroko rozstawione łożysko kulkowe przechylne ze stożkową misą zapewniającą stabilność podczas wywrotu Bardzo mocne, szeroko rozstawione łożysko kulkowe przechylne ze stożkową misą zapewniającą stabilność podczas wywrotu
Most Opatentowana, samoczyszcząca podłoga z blachy stalowej wykonana z jednego kawałka (zgrzewanie folii) dla optymalnego przesuwania ładunku, fazowana ze wszystkich 4 stron dla optymalnej stabilności Opatentowana, samoczyszcząca podłoga z blachy stalowej wykonana z jednego kawałka (zgrzewanie folii) dla optymalnego przesuwania ładunku, fazowana ze wszystkich 4 stron dla optymalnej stabilności Opatentowana, samoczyszcząca podłoga z blachy stalowej wykonana z jednego kawałka (zgrzewanie folii) dla optymalnego przesuwania ładunku, fazowana ze wszystkich 4 stron dla optymalnej stabilności
Budowa Profesjonalny system uszczelnienia karoserii POWER FLEX + z wymiennymi, wysuwanymi uszczelkami gumowymi z wypustkami w opatentowanej aluminiowej szynie, metalowa uszczelka labiryntowa na słupku narożnym do ścian tylnych Profesjonalny system uszczelnienia karoserii POWER FLEX + z wymiennymi, wysuwanymi uszczelkami gumowymi z wypustkami w opatentowanej aluminiowej szynie, metalowa uszczelka labiryntowa na słupku narożnym do ścian tylnych Profesjonalny system uszczelnienia karoserii POWER FLEX + z wymiennymi, wysuwanymi uszczelkami gumowymi z wypustkami w opatentowanej aluminiowej szynie, metalowa uszczelka labiryntowa na słupku narożnym do ścian tylnych
Suwak Popychacz ziarna z dźwignią nastawczą Popychacz ziarna z dźwignią nastawczą Popychacz ziarna z dźwignią nastawczą
Centralny zamek Ściana wahadłowa z lewej, prawej iz tyłu z centralną dźwignią ryglującą i hakiem ryglującym z możliwością ciągnięcia Ściana wahadłowa z lewej, prawej i z tyłu z centralną dźwignią ryglującą i hakiem ryglującym z możliwością ciągnięcia Ściana wahadłowa z lewej, prawej iz tyłu z centralną dźwignią ryglującą i hakiem ryglującym z możliwością ciągnięcia
Technologia powlekania / powierzchni (zautomatyzowana) Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005
Wymiary ze standardowymi oponami
Długość całkowita (mm) GL 6380
Długość platformy wewnątrz (mm) PL 4480
Długość ramy (mm) R 6050
Wysokość platformy (mm) PH 1100
Wysokość ościeżnicy górna krawędź ościeżnicy (mm) RO 875
Wysokość ramy dolna krawędź ramy (mm) RU 605
Prześwit tylnego zabezpieczenia przed wjechaniem pod pojazd (mm) TO 400
Wysokość mocowania (mm) AH 600 - 710
Całkowita wysokość dla serii BW (mm) HA 1685
Wysokość całkowita AW 500 mm (mm) HA500 2185
Wysokość całkowita AW 600 mm (mm) HA600 2285
Całkowita wysokość odchylona do tyłu dla serii BW (mm) HK 4655
Wysokość całkowita odchylona do tyłu (AW 400 mm) (mm) HK500 5005
Całkowita wysokość pochylona do tyłu (AW 600 mm) (mm) HK600 5080
Wysokość całkowita z odchyleniem w bok Seria BW (mm) HS 2925
Całkowita wysokość przy pochyleniu na bok (AW 500 mm) (mm) HS500 3275
Całkowita wysokość przy pochyleniu na bok (AW 600 mm) (mm) HS600 3350
Kąt pochylenia do tyłu (°) KW 49
Kąt pochylenia bocznego (°) KWS 45

 Zastrzegamy sobie możliwość błędów w druku i składzie. Wymiary i wagi nie są wiążące.

Zapytaj o szczegóły przedstawiciela
Wywrotki trójstronne tandem z kategorii Brantner