Wywrotka trójstronna tandem TA 8040 Brantner
Z samoczyszczącą podłogą pomostową.
Możliwość rozbudowy o niezwykle szeroką gamę dodatkowego wyposażenia. TA 8040, model podstawowy w serii tandemowych wywrotek trójstronnych, oferuje płynną charakterystykę jazdy i niską konstrukcję, podobnie jak najlepsze modele.
Trapezowa rama wychylna o konstrukcji ciężarówki
Trapezowa rama uchylna znajduje się najwyżej w obszarze siłownika przechyłu. Profil V zapewnia ogromną stabilność przy niskiej wadze.
Sprężynowy zespół tandemowy dla lepszych właściwości
Dzięki zamontowaniu resorów piórowych lub parabolicznych pod osiami wywrotka trójstronna Tandem firmy Brantner ma nisko położony środek ciężkości. Zapewnia to płynną pracę.
Twardy chromowany cylinder podnoszący
Dwu- lub trzystopniowe siłowniki podnoszące o długości od 600 do 1400 mm charakteryzują się szczególnie trwałą i wytrzymałą powłoką chromowaną na twardo.
Podłoga z blachy stalowej
Podłogi z blachy stalowej są produkowane wyłącznie w fabryce w Laa an der Thaya. Proces produkcyjny charakteryzuje się w szczególności całkowicie gładką powierzchnią. Taką powierzchnię można uzyskać tylko poprzez zgrzewanie szwów foliowych.
Szczególnie stabilna podczas przechylania
Wreszcie, montaż sprężyn pod osiami i odporna na skręcanie rama podwozia z profilem dociskowym gwarantują ogromną stabilność podczas wywrotu.
Specyfikacja techniczna
Modele TA 8040 TA 10041 TA 8045 XXL
Wysokość mocowania (mm) 720 670 - 780 830
Kwadrat osi (mm) 70 70 70
Wysokość ściany mocującej 1 AW (mm) 500 500 500
Wysokość opuszczanego boku (mm) 500 500 500
Masa własna (kg) 2050 2190 2580
Wymagana ilość oleju (l) 10 10 11
Całkowita szerokość (mm) 2260 2260 2420
Całkowita masa pojazdu (kg) 8000 10190 8000
Długość całkowita (mm) 5880 5640 6330
Grubość dna blachy (mm) 4 4 4
Kąt pochylenia do tyłu (°) 45 45 49
Kąt pochylenia bocznego (°) 45 45 45
Pojemność ładunkowa (m³) 8,5 8,5 9,9
Rozmiar platformy wewnętrznej (mm) 4070 x 2080 4070 x 2080 4480 x 2150/2250
Wysokość platformy (mm) 1080 1060 1080
Tor (mm) 1550 1550 1800
Obciążenie pionowe (kg) 1000 1450 1000
Średnica stopnia 1 (mm) 105 105 105
Średnica stopnia 2 (mm) 90 90 90
Średnica stopnia 3 (mm) 75 75 75
Liczba twardych chromowanych cylindrów podnoszących 1 1 1
Skok cylindra (mm) 1400 1400 1800
Średnica stopnia 4 (mm)     60
Standardowe wyposażenie
Modele TA 8040 TA 10041 TA 8045 XXL
Technologia powlekania / powierzchni (zautomatyzowana) Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005 Śrutowanie granulatem podwozia i nadwozia, czyszczenie chemiczne na mokro metodą natryskową i zanurzeniową, fosforanowanie cynkowe, powlekanie KTL (katodowe malowanie zanurzeniowe), ubytki powlekane zanurzeniowo, malowanie proszkowe w temperaturze 160-180 ° C, struktura HB zielony, podkonstrukcja czarny RAL 9005
Opony standardowe 11.5/80 - 15.3 (10) AW 15.0/55 - 17 (10) AW 15.0/55 - 17 (10) AW
Wsparcie Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować Koło podporowe można złożyć i wyregulować
Elektryczność Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu
Podwozie G-Pressprofilrahmen G-Pressprofilrahmen G-Pressprofilrahmen
Zawieszenie Zawieszenie piórowe zamontowane pod osiami, niska platforma, optymalna stabilność Zawieszenie piórowe zamontowane pod osiami, niska platforma, optymalna stabilność Zawieszenie piórowe zamontowane pod osiami, niska platforma, optymalna stabilność
Łożysko uchylne Bardzo mocne, szeroko rozstawione łożysko kulkowe przechylne ze stożkową misą zapewniającą stabilność podczas wywrotu Bardzo mocne, szeroko rozstawione łożysko kulkowe przechylne ze stożkową misą zapewniającą stabilność podczas wywrotu Bardzo mocne, szeroko rozstawione łożysko kulkowe przechylne ze stożkową misą zapewniającą stabilność podczas wywrotu
Most Opatentowana, samoczyszcząca podłoga z blachy stalowej wykonana z jednego kawałka (zgrzewanie folii) dla optymalnego przesuwania ładunku, fazowana ze wszystkich 4 stron dla optymalnej stabilności Opatentowana, samoczyszcząca podłoga z blachy stalowej wykonana z jednego kawałka (zgrzewanie folii) dla optymalnego przesuwania ładunku, fazowana ze wszystkich 4 stron dla optymalnej stabilności Opatentowana, samoczyszcząca podłoga z blachy stalowej wykonana z jednego kawałka (zgrzewanie folii) dla optymalnego przesuwania ładunku, fazowana ze wszystkich 4 stron dla optymalnej stabilności
Budowa Profesjonalny system uszczelnienia karoserii POWER FLEX + z wymiennymi, wysuwanymi uszczelkami gumowymi z wypustkami w opatentowanej aluminiowej szynie, metalowa uszczelka labiryntowa na słupku narożnym do ścian tylnych Profesjonalny system uszczelnienia karoserii POWER FLEX + z wymiennymi, wysuwanymi uszczelkami gumowymi z wypustkami w opatentowanej aluminiowej szynie, metalowa uszczelka labiryntowa na słupku narożnym do ścian tylnych Profesjonalny system uszczelnienia karoserii POWER FLEX + z wymiennymi, wysuwanymi uszczelkami gumowymi z wypustkami w opatentowanej aluminiowej szynie, metalowa uszczelka labiryntowa na słupku narożnym do ścian tylnych
Suwak Popychacz ziarna z dźwignią nastawczą Popychacz ziarna z dźwignią nastawczą Popychacz ziarna z dźwignią nastawczą
Centralny zamek Ściana wahadłowa z lewej, prawej iz tyłu z centralną dźwignią ryglującą i hakiem ryglującym z możliwością ciągnięcia Ściana wahadłowa z lewej, prawej i z tyłu z centralną dźwignią ryglującą i hakiem ryglującym z możliwością ciągnięcia Ściana wahadłowa z lewej, prawej iz tyłu z centralną dźwignią ryglującą i hakiem ryglującym z możliwością ciągnięcia
Wymiary ze standardowymi oponami
Długość całkowita (mm) GL 5880
Długość platformy wewnątrz (mm) PL 4070
Długość ramy (mm) R 5670
Wysokość platformy (mm) PH 1080
Wysokość ościeżnicy górna krawędź ościeżnicy (mm) RO 815
Wysokość ramy dolna krawędź ramy (mm) RU 565
Prześwit tylnego zabezpieczenia przed wjechaniem pod pojazd (mm) TO 415
Wysokość mocowania (mm) AH 720
Całkowita wysokość dla serii BW (mm) HA 1655
Wysokość całkowita AW 500 mm (mm) HA500 2145
Wysokość całkowita AW 600 mm (mm) HA600 2245
Całkowita wysokość odchylona do tyłu dla serii BW (mm) HK 4100
Wysokość całkowita odchylona do tyłu (AW 400 mm) (mm) HK500 4445
Całkowita wysokość pochylona do tyłu (AW 600 mm) (mm) HK600 4515
Wysokość całkowita z odchyleniem w bok Seria BW (mm) HS 2780
Całkowita wysokość przy pochyleniu na bok (AW 500 mm) (mm) HS500 3095
Całkowita wysokość przy pochyleniu na bok (AW 600 mm) (mm) HS600 3165
Kąt pochylenia do tyłu (°) KW 45
Kąt pochylenia bocznego (°) KWS 45

 Zastrzegamy sobie możliwość błędów w druku i składzie. Wymiary i wagi nie są wiążące.

Zapytaj o szczegóły przedstawiciela
Wywrotki trójstronne tandem z kategorii Brantner