Zabudowa wywrotki POWER-TUBE TA 24080 / 2 PT+ Brantner
Bogate wyposażenie standardowe, takie jak oś skrętna, jednostka od 32 do resorów, dyszel sprężynowy i wiele więcej.
Profesjonalne urządzenie - standardowo z twardymi chromowanymi siłownikami podnoszącymi. Szczególnie duża odległość między łożyskami kulkowymi zapewnia stabilność podczas przechylania.
Szczególnie stabilny podczas przechylania
Wreszcie, montaż sprężyn pod osiami i odporna na skręcanie rama podwozia z profili prasowanych gwarantują ogromną stabilność podczas wywrotu.
Łożyska kulkowe wychylne daleko na zewnątrz
Dzięki inteligentnej konstrukcji standardowe łożyska kulkowe wychylne są mocowane na zewnątrz ramy wózka. Zapewnia to zwykłą stabilność BRANTNER podczas przechylania do tyłu.
Konstrukcja korytowa z solidnymi profilami skrzynkowymi
Masywne podparcie na górnej krawędzi misy zapewnia dodatkową wytrzymałość do wszystkich zastosowań. Niezwykle stabilny końcowy profil rynny przyczynia się również do stabilności całej konstrukcji, zapewniając w ten sposób długowieczność i sztywność skrętną we wszystkich sytuacjach.
Brak spawów w rynnie dzięki stopieniu się szwu folii
Brantner polega również na wypróbowanym i przetestowanym procesie łączenia folii w korpusach wywrotek. Daje to beczkowatej skośnej rynnie absolutnie gładkie wewnętrzne ściany.
Gwarantuje to optymalne zsunięcie się ładunku podczas procesu przechylania.
Hydrauliczne otwieranie ściany tylnej z hakiem blokującym
Standardową, nieprzepuszczalną dla ziarna tylną ścianę można otworzyć szeroko i zablokować za pomocą siłowników hydraulicznych umieszczonych u góry.
Dodatkowy automatyczny mechaniczny hak dociskowy gwarantuje szczelność ziarna przez cały okres użytkowania pojazdu.
Specyfikacja techniczna
Modele TA 24073/2 PT + TA 24080/2 PT + TR 34080/2 PT+
Wysokość mocowania (mm) 370 - 670 370 - 670 580 - 720
Kwadrat osi (mm) 150 150 150
Masa własna (kg) 7220 7860 9100
Wymagana ilość oleju (l) 65 65 65
Całkowita szerokość (mm) do 3000 do 3000 2550/3000
Całkowita masa pojazdu (kg) 24000 24000 34000
Długość całkowita (mm) 9300 10000 10000
Kąt pochylenia do tyłu (°) > 50 > 50 > 50
zdejmowana osłona lampy I I I
Pojemność ładunkowa z AW 600 (m³) 34,2 38,0 38,0
Pojemność ładunkowa z AW 800 (m³) 37,4 41,0 41,0
Pojemność ładunkowa (m³) 24,4 27,0 27,0
Rozmiar miski wewnętrznej (mm) 7300 x 2180/2280 8000 x 2180/2280 8000 x 2180/2280
Wysokość koryta (mm) 1500 1500  
Koryto o grubości blachy (mm) 4 4 4
Wysokość platformy (mm) 1520 1520 1600
Tor (mm) 2225/2250 2225/2250 2225/2250
Obciążenie pionowe (kg) 4000 4000 4000
Średnica stopnia 1 (mm) 140 140 140
Średnica stopnia 2 (mm) 120 120 120
Średnica stopnia 3 (mm) 105 105 105
Średnica stopnia 4 (mm) 90 90 90
Średnica stopnia 5 (mm) 75 75 75
Liczba twardych chromowanych cylindrów podnoszących 2 2 2
Skok cylindra (mm) 3000 3000 3000
Wysokość koryta wewnątrz (mm)     1500
Standardowe wyposażenie
Modele TA 24073/2 PT + TA 24080/2 PT + TR 34080/2 PT+
Opony standardowe 550/60 - 22.5 neu (16) Profil I 550/60 - 22.5 neu (16) Profil I 560/60 R 22,5 Floatmax FT CEAT 161 D lub podobny
Wsparcie Hydrauliczna stopa podporowa dwustronnego działania z blokadą Hydrauliczna stopa podporowa dwustronnego działania z blokadą Hydrauliczna stopa podporowa dwustronnego działania z blokadą
Elektryczność Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu Światła i kierunkowskazy 12 V, wtyczka i kabel 7-biegunowy, gniazdo z tyłu
Podwozie Zamknięta rama z podwójnego profilu dociskowego C, bardzo odporna na skręcanie, maksymalna nośność przy niewielkiej masie własnej Zamknięta rama z podwójnego profilu dociskowego C, bardzo odporna na skręcanie, maksymalna nośność przy niewielkiej masie własnej Zamknięta rama z podwójnego profilu dociskowego C, bardzo odporna na skręcanie, maksymalna nośność przy niewielkiej masie własnej
Zawieszenie Zawieszenie pneumatyczne z automatycznym opuszczaniem podczas procesu wywrotu, w tym pneumatyczny sterownik ALB, automatyczna kontrola poziomu, doskonała płynność jazdy, kierownica z dwoma ostrzami zapewniająca dobrą stabilność i mobilność w terenie Zawieszenie pneumatyczne z automatycznym opuszczaniem podczas procesu wywrotu, w tym pneumatyczny sterownik ALB, automatyczna kontrola poziomu, doskonała płynność jazdy, kierownica z dwoma ostrzami zapewniająca dobrą stabilność i mobilność w terenie Parabelfederung
Łożysko uchylne Bardzo mocne, szeroko rozstawione łożysko kulkowe przechylne ze stożkową misą zapewniającą stabilność podczas wywrotu Bardzo mocne, szeroko rozstawione łożysko kulkowe przechylne ze stożkową misą zapewniającą stabilność podczas wywrotu Bardzo mocne, szeroko rozstawione łożysko kulkowe przechylne ze stożkową misą zapewniającą stabilność podczas wywrotu
Oś kierowana Oś skrętna blokowana hydraulicznie, z osiami BPW, rura 150 mm, hamulec 410x180 mm Oś skrętna blokowana hydraulicznie, z osiami BPW, rura 150 mm, hamulec 410x180 mm 2 sztywne osie i 1 skrętna blokowana hydraulicznie, osie BPW, rura 150 mm, hamulec 410x180 mm, centralna sprężyna na osi skrętnej poszerzona o 220 mm przez podwójny wahacz
Koryto Stożkowa rynna, bez szwu spawalniczego w dnie rynny (zgrzewanie szwów foliowych), solidny profil skrzynkowy jako krawędź końcowa koryta, szerokie kłonice zapewniające dużą stabilność boczną w tylnej części koryta, ściany boczne z beczkowatymi krawędziami dla optymalnej stabilności, absolutnie gładkie ściany wewnętrzne Stożkowa rynna, bez szwu spawalniczego w dnie rynny (zgrzewanie szwów foliowych), solidny profil skrzynkowy jako krawędź końcowa koryta, szerokie kłonice zapewniające dużą stabilność boczną w tylnej części koryta, ściany boczne z beczkowatymi krawędziami dla optymalnej stabilności, absolutnie gładkie ściany wewnętrzne Stożkowa rynna, bez szwu spawalniczego w dnie rynny (zgrzewanie szwów foliowych), solidny profil skrzynkowy jako krawędź końcowa koryta, szerokie kłonice zapewniające dużą stabilność boczną w tylnej części koryta, ściany boczne z beczkowatymi krawędziami dla optymalnej stabilności, absolutnie gładkie ściany wewnętrzne
Przez tylną ścianę Otwieranie hydrauliczne z siłownikami dwustronnego działania, regulowane pręty, blokowane mechanicznie, gwarantowana szczelność ziarna, spychacz do ziemniaków z dźwignią Otwieranie hydrauliczne z siłownikami dwustronnego działania, regulowane pręty, blokowane mechanicznie, gwarantowana szczelność ziarna, spychacz do ziemniaków z dźwignią Otwieranie hydrauliczne z siłownikami dwustronnego działania, regulowane pręty, blokowane mechanicznie, gwarantowana szczelność ziarna, spychacz do ziemniaków z dźwignią
Obraz Powłoka zapewniająca wysokiej jakości ochronę przed korozją (jakość samochodów ciężarowych), 2-składnikowa farba akrylowa w sprayu zapewniająca ochronę przed promieniowaniem UV i optymalną optyką, rama podwozia w automatycznym systemie przelotowym, piaskowana granulatem, wnęki pokryte lub uszczelnione wysokiej jakości wnęką ochrona, konstrukcja HB zielona, ​​podkonstrukcja czarna Powłoka zapewniająca wysokiej jakości ochronę przed korozją (jakość samochodów ciężarowych), 2-składnikowa farba akrylowa w sprayu zapewniająca ochronę przed promieniowaniem UV i optymalną optyką, rama podwozia w automatycznym systemie przelotowym, piaskowana granulatem, wnęki pokryte lub uszczelnione wysokiej jakości wnęką ochrona, konstrukcja HB zielona, ​​podkonstrukcja czarna Powłoka zapewniająca wysokiej jakości ochronę przed korozją (jakość samochodów ciężarowych), 2-składnikowa farba akrylowa w sprayu zapewniająca ochronę przed promieniowaniem UV i optymalną optyką, rama podwozia w automatycznym systemie przelotowym, piaskowana granulatem, wnęki pokryte lub uszczelnione wysokiej jakości wnęką ochrona, konstrukcja HB zielona, ​​podkonstrukcja czarna
Suwak Popychacz do ziemniaków z łatwo przesuwaną dźwignią regulacji Popychacz do ziemniaków z łatwo przesuwaną dźwignią regulacji Popychacz do ziemniaków z łatwo przesuwaną dźwignią regulacji
Narysuj rurkę Sprężynowa rura pociągowa wykonana z podwójnego profilu C-Press, regulowana za pomocą śrub, cięgno kołnierzowe do zaczepu kulowego K 80 dla 4 do podtrzymywania obciążenia Sprężynowa rura pociągowa wykonana z podwójnego profilu C-Press, regulowana za pomocą śrub, cięgno kołnierzowe do zaczepu kulowego K 80 dla 4 do podtrzymywania obciążenia Rura pociągowa wykonana z profilu podwójnego C, regulowana za pomocą śrub, ucho zaczepowe kołnierzowe do zaczepu kulowego K 80 dla 4 do podtrzymywania obciążenia
Wymiary ze standardowymi oponami
Długość całkowita (mm) GL xx
Długość koryta wewnątrz (mm) PL xx
Długość ramy (mm) R xx
Wysokość platformy (mm) PH xx
Wysokość ościeżnicy górna krawędź ościeżnicy (mm) RO xx
Wysokość ramy dolna krawędź ramy (mm) RU xx
Prześwit tylnego zabezpieczenia przed wjechaniem pod pojazd (mm) TO xx
Wysokość mocowania (mm) AH xx
Całkowita wysokość przy standardowej wysokości misy (mm) HA xx
Wysokość całkowita AW 600 mm (mm) HA600 xx
Wysokość całkowita AW 800 mm (mm) HA800 xx
Całkowita wysokość odchylona do tyłu ze standardową wysokością misy (mm) HK xx
Całkowita wysokość pochylona do tyłu (AW 600 mm) (mm) HK600 xx
Wysokość całkowita odchylona do tyłu (AW 800 mm) (mm) HK800 xx
Dolna krawędź hydraulicznej ściany tylnej (mm) HR xx
Kąt pochylenia do tyłu (°) KW xx

 Zastrzegamy sobie możliwość błędów redakcyjnych i drukarskich. Wymiary i wagi nie są wiążące.

Zapytaj o szczegóły przedstawiciela
Zabudowa wywrotki POWER-TUBE Plus Brantner