McCormick model: X6.6 Xtrashift

McCormick model: X6.6 Xtrashift

POPROŚ O OFERTĘ

Nowy ciągnik McCormick X6.6: moc i prostota bez kompromisów

Wytrzymały i przyjazny dla użytkownika ciągnik McCormick X6.6 to prawdziwie niezawodny partner, który skutecznie wykona wszystkie zadania w polu. Nowy ciągnik został zaprojektowany z myślą o wydajności i trwałości. Nowa, pochylona do przodu maska zapewnia lepszą widoczność.

Po prostu... mocny i niezawodny

Po prostu... mocny i niezawodny

Silnik

6,7/ 6

Moc

165 - 175

Przekładnia

XtraShift

OBEJRZYJ WYDANIE

Pan Marcin stał się PIERWSZYM W POLSCE właścicielem ciągnika McCormick X6.616, który miał swoją premierę na tegorocznej wystawie Agro Show 2023! Moc & Solidność & Prostota w jednym - Duchowy następca trwałego modelu G-Max.
  • Mocny, 6-cylindrowy silnik FPT o pojemności 6.7l
  • Moc maksymalna wynosząca 165KM
  • Intuicyjna przekładnia Xtrashift (54 biegi do przodu i 18 do tyłu)
  • Potężny tylni podnośnik o udźwigu 8400kg
  • Zamknięty układ hydrauliczny (CCLS) z pompą o zmiennym wydatku ma całkowity przepływ 110 l/min.
  • Waga własna wynosząca prawie 7 ton!
  • Szeroki rozstaw osi (2,88m) przy czym jest niesamowicie zwrotny
  • Czterosłupkowa kabina Premiere dla doskonałej widoczności.
  • Oprócz silnika i elektroniki, zbudowany z podzespołów produkowanych przez Argo Tractors. Praktyka coraz rzadziej spotykana w dzisiejszych czasach...

Dzięki swojej prostocie - łatwy w serwisowaniu Nie pozostaje nic innego, jak życzyć panu Marcinowi mnóstwa satysfakcji z pracy nowym ciągnikiem McCormick. Gratulujemy świetnego wyboru

Silnik

6,7/ 6

Moc

165 - 175

Przekładnia

XtraShift

OBEJRZYJ WYDANIE

Pan Marcin stał się PIERWSZYM W POLSCE właścicielem ciągnika McCormick X6.616, który miał swoją premierę na tegorocznej wystawie Agro Show 2023! Moc & Solidność & Prostota w jednym - Duchowy następca trwałego modelu G-Max.
  • Mocny, 6-cylindrowy silnik FPT o pojemności 6.7l
  • Moc maksymalna wynosząca 165KM
  • Intuicyjna przekładnia Xtrashift (54 biegi do przodu i 18 do tyłu)
  • Potężny tylni podnośnik o udźwigu 8400kg
  • Zamknięty układ hydrauliczny (CCLS) z pompą o zmiennym wydatku ma całkowity przepływ 110 l/min.
  • Waga własna wynosząca prawie 7 ton!
  • Szeroki rozstaw osi (2,88m) przy czym jest niesamowicie zwrotny
  • Czterosłupkowa kabina Premiere dla doskonałej widoczności.
  • Oprócz silnika i elektroniki, zbudowany z podzespołów produkowanych przez Argo Tractors. Praktyka coraz rzadziej spotykana w dzisiejszych czasach...
Dzięki swojej prostocie - łatwy w serwisowaniu Nie pozostaje nic innego, jak życzyć panu Marcinowi mnóstwa satysfakcji z pracy nowym ciągnikiem McCormick. Gratulujemy świetnego wyboru

Przednia oś X6.6 wyposażona w blokadę mechanizmu różnicowego, mokre hamulce tarczowe i napęd na cztery koła jest bardzo wydajna i oferuje duży prześwit oraz kąt skrętu 55 stopni. Cechy te poprawiają przyczepność i zwrotność, zwiększając tym samym komfort, bezpieczeństwo i wydajność.

Czterosłupkowa kabina Premiere

Czterosłupkowa kabina Premiere z otwieranym szyberdachem i pochyloną do przodu maską zapewnia nieograniczoną widoczność we wszystkich kierunkach. Operator pracuje w komfortowych warunkach dzięki intuicyjnym, ergonomicznym elementom sterowania, fotelowi z amortyzacją pneumatyczną, teleskopowej kierownicy i wydajnemu układowi klimatyzacji. Dziesięć halogenowych świateł roboczych, w tym sześć na kabinie, zapewnia mocne oświetlenie podczas pracy w nocy.

Czterosłupkowa kabina Premiere

Czterosłupkowa kabina Premiere z otwieranym szyberdachem i pochyloną do przodu maską zapewnia nieograniczoną widoczność we wszystkich kierunkach. Operator pracuje w komfortowych warunkach dzięki intuicyjnym, ergonomicznym elementom sterowania, fotelowi z amortyzacją pneumatyczną, teleskopowej kierownicy i wydajnemu układowi klimatyzacji. Dziesięć halogenowych świateł roboczych, w tym sześć na kabinie, zapewnia mocne oświetlenie podczas pracy w nocy.

Nowy silnik FPT: większa moc, większa wydajność

6,7-litrowy, 6-cylindrowy, turbodoładowany silnik FPT NEF 67 o mocy do 175 KM spełnia wymogi normy emisji spalin Stage V/Tier 4 Final. Dzięki momentowi obrotowemu do 700 Nm przy 1400 obr/min, silnik X6.6 poprawia trakcję i zmniejsza zużycie paliwa o 10%. Zbiornik paliwa o pojemności 280 litrów zapewnia wiele godzin nieprzerwanej pracy.

Nowy silnik FPT: większa moc, większa wydajność

6,7-litrowy, 6-cylindrowy, turbodoładowany silnik FPT NEF 67 o mocy do 175 KM spełnia wymogi normy emisji spalin Stage V/Tier 4 Final. Dzięki momentowi obrotowemu do 700 Nm przy 1400 obr/min, silnik X6.6 poprawia trakcję i zmniejsza zużycie paliwa o 10%. Zbiornik paliwa o pojemności 280 litrów zapewnia wiele godzin nieprzerwanej pracy.

Przekładnia Xtrashift

Przekładnia Xtrashift z 3 biegami powershift (H-M-L), 6 biegami i 3 zakresami zapewnia 54 biegi do przodu i 18 biegów do tyłu. Funkcja wysprzęglania i umożliwiają operatorowi łatwe przełączanie wszystkich biegów, a Power Shuttle zmianę kierunku jazdy użycia sprzęgła. Skrzynia biegów z zakresem biegów pełzających z 108 biegami do przodu i 36 do tyłu zapewnia prędkość minimalną 350 m/h.

Przekładnia Xtrashift

Przekładnia Xtrashift z 3 biegami powershift (H-M-L), 6 biegami i 3 zakresami zapewnia 54 biegi do przodu i 18 biegów do tyłu. Funkcja wysprzęglania i umożliwiają operatorowi łatwe przełączanie wszystkich biegów, a Power Shuttle zmianę kierunku jazdy użycia sprzęgła. Skrzynia biegów z zakresem biegów pełzających z 108 biegami do przodu i 36 do tyłu zapewnia prędkość minimalną 350 m/h.

Zamknięty układ hydrauliczny (CCLS)

Zamknięty układ hydrauliczny (CCLS) z pompą o zmiennym wydatku ma całkowity przepływ 110 l/min. i obsługuje do pięciu zaworów zdalnych, elektroniczny tylny podnośnik o udźwigu 8400 kg. Elektro-hydraulicznie sterowane mokre sprzęgło wielotarczowe umożliwia płynne i modulowane załączanie WOM, o prędkościach 540/1000 obr./min.

Zamknięty układ hydrauliczny (CCLS)

Zamknięty układ hydrauliczny (CCLS) z pompą o zmiennym wydatku ma całkowity przepływ 110 l/min. i obsługuje do pięciu zaworów zdalnych, elektroniczny tylny podnośnik o udźwigu 8400 kg. Elektro-hydraulicznie sterowane mokre sprzęgło wielotarczowe umożliwia płynne i modulowane załączanie WOM, o prędkościach 540/1000 obr./min.

Specyfikacja techniczna

Zapytaj o szczegóły przedstawiciela

Pozostałe ciągniki McCormick