McCormick model: X8 VT-DRIVE

X8: Moc innowacji

McCormick X8 VT-Drive wyróżnia się nowymi liniami komfortu i stylistyką. X8 VT-Drive jest dostępny w 2 modelach o mocy 273 i 313 KM, dostarczanych przez 6-cylindrowe silniki Betapower Fuel Efficiency o pojemności 6,7 l.

X8 – moc i elegancja w jednym

Silnik

6,7/ 6

Moc

273 - 313

Przekładnia

VT-Drive

Silnik

6,7/ 6

Moc

273 - 313

Przekładnia

VT-Drive

Ponadto, X8 VT-Drive Stage V jest gotowy do prowadzenia i wyposażony w system zarządzania flotą oraz zdalnej diagnostyki McCormick, umożliwiający monitorowanie kluczowych działań floty ciągników w dowolnym czasie i miejscu na świecie. Wykorzystując protokoły IoT (Internet of Things), wszystkie informacje dotyczące aktywności floty, takie jak geolokalizacja, zużycie paliwa, poziomy, temperatury i sesje robocze są udostępniane za pośrednictwem komputera lub urządzenia mobilnego. Umożliwia to monitorowanie stanu operacyjnego ciągników i utrzymywanie ich wydajności na stałym poziomie.

Kabina Première

Kabina Première, dzięki konstrukcji opartej na 4-słupkach, zapewnia panoramiczną widoczność w każdym kierunku. Fotel operatora posiada dynamiczną amortyzację pneumatyczną z automatyczną regulacją wysokości oraz oparcie z ogrzewaniem i wentylacją. W prawym podłokietniku znajdują się wszystkie główne elementy sterujące, a wielofunkcyjny joystick EasyPilot ma ergonomiczny uchwyt i czytelne funkcje.

Kabina Première

Kabina Première, dzięki konstrukcji opartej na 4-słupkach, zapewnia panoramiczną widoczność w każdym kierunku. Fotel operatora posiada dynamiczną amortyzację pneumatyczną z automatyczną regulacją wysokości oraz oparcie z ogrzewaniem i wentylacją. W prawym podłokietniku znajdują się wszystkie główne elementy sterujące, a wielofunkcyjny joystick EasyPilot ma ergonomiczny uchwyt i czytelne funkcje.

Silniki Betapower Fuel Efficiency w żeliwnej ramie

X8 VT-Drive jest dostępny w 2 modelach o mocy 273 i 313 KM, dostarczanych przez 6-cylindrowe silniki Betapower Fuel Efficiency o pojemności 6,7 l, wyposażone w elektronicznie sterowaną turbosprężarkę o zmiennej geometrii eVGT i układ oczyszczania spalin SCR, w pełni zgodne z przepisami Stage V.

Silniki Betapower Fuel Efficiency w żeliwnej ramie

X8 VT-Drive jest dostępny w 2 modelach o mocy 273 i 313 KM, dostarczanych przez 6-cylindrowe silniki Betapower Fuel Efficiency o pojemności 6,7 l, wyposażone w elektronicznie sterowaną turbosprężarkę o zmiennej geometrii eVGT i układ oczyszczania spalin SCR, w pełni zgodne z przepisami Stage V.
 X8.627 VT DRIVE  X8.631 VT DRIVE
Moc maks. (ISO/TR 14396) KM / kW 273/201 313/230
Prędkość silnika przy mocy maks. 1900 1900
Maks. mom. obr. przy 1400 obr./min. Nm 1173 1282
Producent FPT FPT
Silnik - Typ instalacji NEF 67 - silnik zamontowany w żeliwnej ramie NEF 67 -silnik zamontowany w żeliwnej ramie
Cylindry / Pojemność / Zawory 6 / 6,7 l / 24 6 / 6,7 l / 24
 X8.627 VT DRIVE  X8.631 VT DRIVE
Moc maks. (ISO/TR 14396) KM / kW 273/201 313/230
Prędkość silnika przy mocy maks. 1900 1900
Maks. mom. obr. przy 1400 obr./min. Nm 1173 1282
Producent FPT FPT
Silnik - Typ instalacji NEF 67 - silnik zamontowany w żeliwnej ramie NEF 67 -silnik zamontowany w żeliwnej ramie
Cylindry / Pojemność / Zawory 6 / 6,7 l / 24 6 / 6,7 l / 24

Przekładnia bezstopniowa - VT-Drive

4-zakresowa przekładnia McCormick VT-Drive ustanawia nowy standard w zakresie przekładni o przełożeniu zmiennym w sposób ciągły, umożliwiając jazdę z prędkością 40 km/h ECO przy 1300 obr./min. i 50 km/h ECO przy 1600 obr./min.. Zastosowanie czterostopniowej, a nie dwustopniowej przekładni CVT niesie ze sobą realne korzyści dla rolników i przedsiębiorstw świadczących usługi rolnicze poszukujących wielofunkcyjnych ciągników, które oferują maksymalną produktywność niezależnie od wykonywanego zadania i panujących warunków. Przekładnia VT-Drive oferuje cztery tryby pracy:

Tryb automatyczny – jednostka elektroniczna dostosowuje obroty silnika i stosunek przełożenia według ustawień potencjometru, aby osiągnąć wymaganą prędkość. Tryb ręczny – operator ustawia prędkość silnika przy użyciu dźwigni ręcznej przepustnicy. Układ elektroniczny dostosowuje stosunek przełożenia, aby uzyskać wymaganą prędkość. Tryb WOM – operator ustawia prędkość silnika przy użyciu dźwigni ręcznej przepustnicy. Układ elektroniczny dostosowuje stosunek przełożenia, aby uzyskać wymaganą prędkość, nadając priorytet prędkości WOM.

Przekładnia bezstopniowa - VT-Drive

4-zakresowa przekładnia McCormick VT-Drive ustanawia nowy standard w zakresie przekładni o przełożeniu zmiennym w sposób ciągły, umożliwiając jazdę z prędkością 40 km/h ECO przy 1300 obr./min. i 50 km/h ECO przy 1600 obr./min.. Zastosowanie czterostopniowej, a nie dwustopniowej przekładni CVT niesie ze sobą realne korzyści dla rolników i przedsiębiorstw świadczących usługi rolnicze poszukujących wielofunkcyjnych ciągników, które oferują maksymalną produktywność niezależnie od wykonywanego zadania i panujących warunków. Przekładnia VT-Drive oferuje cztery tryby pracy: Tryb automatyczny – jednostka elektroniczna dostosowuje obroty silnika i stosunek przełożenia według ustawień potencjometru, aby osiągnąć wymaganą prędkość. Tryb ręczny – operator ustawia prędkość silnika przy użyciu dźwigni ręcznej przepustnicy. Układ elektroniczny dostosowuje stosunek przełożenia, aby uzyskać wymaganą prędkość. Tryb WOM – operator ustawia prędkość silnika przy użyciu dźwigni ręcznej przepustnicy. Układ elektroniczny dostosowuje stosunek przełożenia, aby uzyskać wymaganą prędkość, nadając priorytet prędkości WOM.

Układ hydrauliczny dostosowany do twoich potrzeb

Ciągniki X8 posiadają układ hydrauliczny z obwodem zamkniętym i pompą o zmiennej pojemności skokowej. Oznacza to, że pompa zawsze dostarcza dokładnie taką ilość oleju, jakiej potrzebuje układ, co pozwala zaoszczędzić energię. System dostarcza 160 l/min. do hydrauliki roboczej oraz 52 l/min. do elektronicznego układu kierowniczego, umożliwiając jednoczesne działanie wszystkich funkcji hydraulicznych. Tylny zaczep posiada udźwig do 12 000 kg. Układ zawiera do jedenastu elektrohydraulicznych zaworów zdalnie sterowanych: sześć z tyłu, trzy z przodu i dwa w środku.

Układ hydrauliczny dostosowany do twoich potrzeb

Ciągniki X8 posiadają układ hydrauliczny z obwodem zamkniętym i pompą o zmiennej pojemności skokowej. Oznacza to, że pompa zawsze dostarcza dokładnie taką ilość oleju, jakiej potrzebuje układ, co pozwala zaoszczędzić energię. System dostarcza 160 l/min. do hydrauliki roboczej oraz 52 l/min. do elektronicznego układu kierowniczego, umożliwiając jednoczesne działanie wszystkich funkcji hydraulicznych. Tylny zaczep posiada udźwig do 12 000 kg. Układ zawiera do jedenastu elektrohydraulicznych zaworów zdalnie sterowanych: sześć z tyłu, trzy z przodu i dwa w środku.

Wymiary i masy:

 X8.627 VT DRIVE  X8.631 VT DRIVE
Rozstaw osi mm 3000 3000
Masa wysyłkowa kg 11000 11000
DMC kg 16000 16000
Maks. rozmiar opon - (Index Radius -IR) mm 650/65R34 (RI 775) - 900/60R42 (RI 1025) 650/65R34 (RI 775) - 900/60R42 (RI 1025)
 X8.627 VT DRIVE  X8.631 VT DRIVE
Rozstaw osi mm 3000 3000
Masa wysyłkowa kg 11000 11000
DMC kg 16000 16000
Maks. rozmiar opon - (Index Radius -IR) mm 650/65R34 (RI 775) - 900/60R42 (RI 1025) 650/65R34 (RI 775) - 900/60R42 (RI 1025)

Specyfikacja techniczna

Zapytaj o szczegóły przedstawiciela

Odkryj więcej możliwości: