McCormick model: X5

Nowe silniki i jeszcze lepsze osiągi

Dla klientów poszukujących mocy i komfortu, McCormick oferuje nową serię X5, idealną do pracy na otwartym polu i w gospodarstwie. Dostępne są trzy modele: X5.100, X5.110 i X5.120, których moc maksymalna wynosi odpowiednio 95, 102 i 114 KM. Gama jest oferowana w dwóch różnych wersjach wyposażenia: Premium, który ma w pełni zaspokoić wszystkie potrzeby klientów, oraz Efficient, który oferuje specyfikację na poziomie podstawowym.

Silnik Stage 3B/Tier4 Interim z poprzedniej serii został zastąpiony modelem Stage V.

McCormick X5 – doskonale wszechstronny

McCormick X5 – doskonale wszechstronny

Silnik

3,6/ 4

Moc

95 - 102 - 114

Przekładnia

Speed Four + Xtrashift

Silnik

3,6/ 4

Moc

95 - 102 - 114

Przekładnia

Speed Four + Xtrashift

Mistrz może być tylko jeden - McCormick X5 P3-Drive.

Z dumą przedstawiamy ciągnik McCormick X5 P3-Drive, który nie bez powodu zdobył tytuł Najlepszego Pojazdu Użytkowego 2024! To nie tylko ciągnik - to rewolucja w rolnictwie.

Mistrz może być tylko jeden - McCormick X5 P3-Drive.

Z dumą przedstawiamy ciągnik McCormick X5 P3-Drive, który nie bez powodu zdobył tytuł Najlepszego Pojazdu Użytkowego 2024! To nie tylko ciągnik - to rewolucja w rolnictwie.

Dlaczego McCormick X5 P3-Drive wygrał z konkurencją?

Silnik FPT F36 Stage V (95 - 114KM, 395 - 460Nm)

Serce ciągnika oferujące imponującą moc przy zachowaniu efektywności spalania i niskiej emisji. Jest to fundament, na którym opiera się jego niezrównana wydajność.

Automatyczna Skrzynia Powershift z APS

Nowa zaprojektowana przez McCormick, przekładnia P3-drive z APS umożliwiająca zmianę 12 biegów w każdym zakresie, czyli 48 na 16 idealnie rozłożonych biegów aby zawsze utrzymywać najlepsze osiągi.

Zaawansowane Sterowanie

Nowa prawa konsola boczna z inteligentnym joystickiem, który umożliwia intuicyjną kontrolę nad wszystkimi funkcjami ciągnika, zapewniając łatwość obsługi i precyzję działania, które są kluczowe w codziennej pracy w gospodarstwie.

Komfort na Najwyższym Poziomie

Amortyzowana kabina i oś przednia, zapewniają maksymalny komfort podczas długich dni pracy, gwarantując zmniejszenie zmęczenia operatora.

Elektrohydrauliczny System Sterowania

Automatyczne ustawianie geometrii kół, usuwając wszelkie niepożądane ruchy kierownicy spowodowane nierównościami terenu.

System Eazysteer - Rewolucja w Manewrowaniu

To innowacyjne rozwiązanie, dzięki której operator może z łatwością kierować ciągnikiem, wykonując mniej obrotów kierownicą, co jest niezwykle pomocne podczas wykonywania precyzyjnych manewrów w ciasnych przestrzeniach lub przy pracy na polu. Eazysteer redukuje wysiłek fizyczny i zwiększa efektywność pracy, umożliwiając operatorowi skupienie się na zadaniu bez zbędnego machania kierownicą.

Automatyczny powrót

System utrzymywania kierunku za pomocą którego kierownica wraca po skręcie do pozycji prostej.

Przyszłość Technologii w Rolnictwie

Z systemem Isobus, zdalną diagnostyką, precyzyjnym sterowaniem i zarządzaniem flotą, McCormick X5 P3-Drive przekracza granice możliwości, oferując narzędzia potrzebne do inteligentnego rolnictwa.

Dlaczego McCormick X5 P3-Drive wygrał z konkurencją?

Silnik FPT F36 Stage V (95 - 114KM, 395 - 460Nm)

Serce ciągnika oferujące imponującą moc przy zachowaniu efektywności spalania i niskiej emisji. Jest to fundament, na którym opiera się jego niezrównana wydajność.

Automatyczna Skrzynia Powershift z APS

Nowa zaprojektowana przez McCormick, przekładnia P3-drive z APS umożliwiająca zmianę 12 biegów w każdym zakresie, czyli 48 na 16 idealnie rozłożonych biegów aby zawsze utrzymywać najlepsze osiągi.

Zaawansowane Sterowanie

Nowa prawa konsola boczna z inteligentnym joystickiem, który umożliwia intuicyjną kontrolę nad wszystkimi funkcjami ciągnika, zapewniając łatwość obsługi i precyzję działania, które są kluczowe w codziennej pracy w gospodarstwie.

Komfort na Najwyższym Poziomie

Amortyzowana kabina i oś przednia, zapewniają maksymalny komfort podczas długich dni pracy, gwarantując zmniejszenie zmęczenia operatora.

Elektrohydrauliczny System Sterowania

Automatyczne ustawianie geometrii kół, usuwając wszelkie niepożądane ruchy kierownicy spowodowane nierównościami terenu.

System Eazysteer - Rewolucja w Manewrowaniu

To innowacyjne rozwiązanie, dzięki której operator może z łatwością kierować ciągnikiem, wykonując mniej obrotów kierownicą, co jest niezwykle pomocne podczas wykonywania precyzyjnych manewrów w ciasnych przestrzeniach lub przy pracy na polu. Eazysteer redukuje wysiłek fizyczny i zwiększa efektywność pracy, umożliwiając operatorowi skupienie się na zadaniu bez zbędnego machania kierownicą.

Automatyczny powrót

System utrzymywania kierunku za pomocą którego kierownica wraca po skręcie do pozycji prostej.

Przyszłość Technologii w Rolnictwie

Z systemem Isobus, zdalną diagnostyką, precyzyjnym sterowaniem i zarządzaniem flotą, McCormick X5 P3-Drive przekracza granice możliwości, oferując narzędzia potrzebne do inteligentnego rolnictwa.

Kabina Total View Slim

Komfort jazdy operatora został poprawiony dzięki opcji amortyzowanej osi przedniej, która w połączeniu z nową mechanicznie amortyzowaną kabiną pozwala pojazdowi lepiej radzić sobie na nierównym terenie, zapewniając jednocześnie większe bezpieczeństwo i komfort w każdych warunkach pracy. Dzięki konstrukcji opartej na 4 słupkach, kabina Total View Slim oferuje maksymalną powierzchnię przeszkloną, aby zapewnić pole widzenia 360°, co ułatwia pracę w ciasnych miejscach, nawet w nocy, dzięki nowym światłom LED (do 10). Przezroczysta szyberdach zapewnia również lepszą widoczność podczas pracy z ładowaczem czołowym.

Wnętrze kabiny o ujmującej stylistyce i funkcjonalnym oprzyrządowaniu charakteryzuje się doskonałym wyglądem w stylu samochodowym oraz doskonałą klimatyzacją. Wyposażenie obejmuje odchylaną i teleskopową kierownicę, ergonomiczne i intuicyjne elementy sterowania oraz radio DAB i Bluetooth z wbudowanym mikrofonem głośnomówiącym.

Nowe silniki FPT

Nowe, 4-cylindrowe, 16-zaworowe, 3,6-litrowe silniki FPT F36 z Turbo Intercoolerem i elektronicznym wtryskiem Common Rail są wyposażone w technologię EGR/DOC/DPF/SCR. System redukcji emisji spalin jest zintegrowany pod maską, co zapewnia maksymalną widoczność z fotela kierowcy.

Pojemność zbiornika oleju napędowego została zwiększona do 135 litrów, a zbiornika AdBlue® do 13 litrów, co zapewnia większą wydajność dzienną przy

zmniejszonym o 10% zużyciu paliwa i zmniejszonej emisji spalin.
 X5.100  X5.110  X5.120
Producent FPT FPT FPT
Moc maksymalna 95,2 / 70 102 / 75 114 / 84
Maksymalny moment obrotowy przy 1400 obr./min 395 430 460
Cylindry / Pojemność / Zawory 4 / 3,6l / 16 4 / 3,6 l/ 16 4 / 3,6l / 16
 X5.100  X5.110  X5.120
Producent FPT FPT FPT
Moc maksymalna 95,2 / 70 102 / 75 114 / 84
Maksymalny moment obrotowy przy 1400 obr./min 395 430 460
Cylindry / Pojemność / Zawory 4 / 3,6l / 16 4 / 3,6 l/ 16 4 / 3,6l / 16

Nowe silniki FPT

Nowe, 4-cylindrowe, 16-zaworowe, 3,6-litrowe silniki FPT F36 z Turbo Intercoolerem i elektronicznym wtryskiem Common Rail są wyposażone w technologię EGR/DOC/DPF/SCR. System redukcji emisji spalin jest zintegrowany pod maską, co zapewnia maksymalną widoczność z fotela kierowcy.

Pojemność zbiornika oleju napędowego została zwiększona do 135 litrów, a zbiornika AdBlue® do 13 litrów, co zapewnia większą wydajność dzienną przy zmniejszonym o 10% zużyciu paliwa i zmniejszonej emisji spalin.

Dostępnych jest osiem konfiguracji przekładni

Aby sprostać wszelkim warunkom pracy, dostępnych jest osiem możliwych konfiguracji przekładni. Począwszy od przekładni Four Speed 12 + 12 z mechanicznym biegiem wstecznym, aż po przekładnię T-Tronic 48 + 16 z półbiegami Hi-Medium-Low, hydraulicznym rewerserem i biegiem pełzającym. W modelu McCormick X5 dostępna jest również opcja Park Lock, czyli system blokowania skrzyni biegów na stromych zboczach. Dla zwiększenia wydajności, silnik Common Rail zapewnia precyzyjne dostarczanie wymaganego paliwa oraz współpracuje z systemem Memo Switch Engine, który zapamiętuje i przywołuje idealne obroty silnika dla używanego narzędzia.

Dostępnych jest osiem konfiguracji przekładni

Aby sprostać wszelkim warunkom pracy, dostępnych jest osiem możliwych konfiguracji przekładni. Począwszy od przekładni Four Speed 12 + 12 z mechanicznym biegiem wstecznym, aż po przekładnię T-Tronic 48 + 16 z półbiegami Hi-Medium-Low, hydraulicznym rewerserem i biegiem pełzającym. W modelu McCormick X5 dostępna jest również opcja Park Lock, czyli system blokowania skrzyni biegów na stromych zboczach. Dla zwiększenia wydajności, silnik Common Rail zapewnia precyzyjne dostarczanie wymaganego paliwa oraz współpracuje z systemem Memo Switch Engine, który zapamiętuje i przywołuje idealne obroty silnika dla używanego narzędzia.

Układ hydrauliczny

Posiada do 6 zaworów hydraulicznych , z których 3 są sterowane mechanicznie i 1 elektrycznie, a opcjonalnie 2 mogą być montowane pośrodku dla potrzeb przedniego podnośnika i ładowacza czołowego, które mogą być zamontowane razem. Istnieją cztery typy zaworów: standardowy, typu kick-out, pływający i z silnikiem hydraulicznym, o wszechstronnych konfiguracjach. Opcjonalny selektor przepływu umożliwia zarządzanie do 7 przyłączami hydraulicznymi.

Układ hydrauliczny

Posiada do 6 zaworów hydraulicznych , z których 3 są sterowane mechanicznie i 1 elektrycznie, a opcjonalnie 2 mogą być montowane pośrodku dla potrzeb przedniego podnośnika i ładowacza czołowego, które mogą być zamontowane razem. Istnieją cztery typy zaworów: standardowy, typu kick-out, pływający i z silnikiem hydraulicznym, o wszechstronnych konfiguracjach. Opcjonalny selektor przepływu umożliwia zarządzanie do 7 przyłączami hydraulicznymi.

Wymiary i masy

 X5.100  X5.110  X5.120
Rozstaw osi mm 2355 2355 2355
Wysokość maks. nad kabiną bez świateł ostrzegawczych mm 2623 - z oponami 380/70R24-480/70R34 2623 - z oponami 380/70R24-480/70R34 2623 - z oponami 380/70R24-480/70R34
Masa standardowa w średniej specyfikacji kg 4000 4000 4000
Dopuszczalna masa całkowita kg 7000 7000 7000
Maks. rozmiar przednich i tylnych opon - (index radius iR) 380/70R24 - 480/70R34 (RI 750 mm) 380/70R24 - 480/70R34 (RI 750 mm) 380/70R24 - 480/70R34 (RI 750 mm)

Wymiary i masy

 X5.100  X5.110  X5.120
Rozstaw osi mm 2355 2355 2355
Wysokość maks. nad kabiną bez świateł ostrzegawczych mm 2623 - z oponami 380/70R24-480/70R34 2623 - z oponami 380/70R24-480/70R34 2623 - z oponami 380/70R24-480/70R34
Masa standardowa w średniej specyfikacji kg 4000 4000 4000
Dopuszczalna masa całkowita kg 7000 7000 7000
Maks. rozmiar przednich i tylnych opon - (index radius iR) 380/70R24 - 480/70R34 (RI 750 mm) 380/70R24 - 480/70R34 (RI 750 mm) 380/70R24 - 480/70R34 (RI 750 mm)

Specyfikacja techniczna

Zapytaj o szczegóły przedstawiciela

Pozostałe ciągniki McCormick