McCormick model: X7.6 VT-DRIVE

Nowy X7.6 - technologia i wydajność

Nowa seria X7.6 została zaprojektowana, aby sprostać najbardziej wymagającym potrzebom współczesnych rolników i usługodawców. Zainspirowany wzornictwem samochodowym, nowy ciągnik X7.6 charakteryzuje się bardziej agresywnymi liniami i przestronną kabiną z prostymi, ergonomicznie rozmieszczonymi elementami sterowania, zapewniającymi łatwą i wygodną obsługę. Dach kabiny został całkowicie zmodernizowany, a 12 świateł roboczych zostało rozmieszczonych w taki sposób, aby zapewnić pełną widoczność podczas pracy w nocy. Przeprojektowano również maskę silnika, nadając jej bardziej opływowy, agresywny wygląd, który poprawia widoczność do przodu.

Silnik

6,7/ 6

Moc

210, 225,
240

Przekładnia

Przekładnia
bezstopniowa
VT-Drive

Silnik

6,7/ 6

Moc

210, 225,
240

Przekładnia

Przekładnia
bezstopniowa
VT-Drive

Dzięki silnikowi umieszczonemu w ramie podwozia i wytrzymałej przedniej osi z niezależnymi kołami, X7.6 jest ciągnikiem, który przenosi więcej mocy na podłoże w swojej klasie. X7.6 oferuje wyjątkową trakcję i doskonałą zwrotność, zapewniając optymalną przyczepność i stabilność oraz najwyższy komfort jazdy w polu i na drodze. Przednia oś jest wyposażona w pełni hydrauliczny mechanizm różnicowy z blokadą i elektrohydrauliczne załączanie napędu na cztery koła, co zapewnia maksymalną wydajność i bezpieczeństwo w każdym terenie. Mokre, wielotarczowe hamulce tylnej osi o dużej wydajności zapewniają bezpieczną, kontrolowaną siłę hamowania. Również podczas hamowania, napęd na cztery koła włącza się automatycznie, co z kolei hamuje przednią oś, zapewniając skuteczne hamowanie wszystkich czterech kół. Wszystkie ciągniki X7.6 są wyposażone w układ zwiększający siłę hamowania, który zmniejsza wysiłek wymagany przez operatora, poprawiając jednocześnie precyzję jazdy.

Kabina Première

Kabina Premiere to nowa koncepcja czterosłupkowej konstrukcji z tylnymi drzwiami uchylnymi, która zapewnia niezakłóconą widoczność we wszystkich kierunkach, dając kierowcy pełną widoczność martwych punktów bez konieczności zmiany pozycji. W kabinie panuje ciśnienie zapewniające czyste, wolne od kurzu środowisko pracy. Wysoko wydajny system izolacji akustycznej utrzymuje poziom hałasu w kabinie na poziomie zaledwie 70 dB, co zapewnia maksymalny komfort pracy. Opcjonalny elektrohydrauliczny, półaktywny system zawieszenia kabiny dodatkowo zwiększa komfort pracy operatora. Szerokie, dobrze rozmieszczone stopnie wejściowe umożliwiają operatorowi łatwe wsiadanie i wysiadanie z kabiny, a siedzenie kierowcy można łatwo złożyć, co ułatwia dostęp i zwiększa bezpieczeństwo. Wnętrze kabiny charakteryzuje się dopasowaniem i wykończeniem w stylu samochodowym z łatwymi do czyszczenia materiałami miękkimi w dotyku. Tablica przyrządów i kierownica mogą być elektrycznie regulowane pod względem nachylenia i głębokości, aby dostosować się do potrzeb operatora. Obrotowy fotel z alcantary z dynamicznym zawieszeniem pneumatycznym i w pełni automatyczną regulacją wysokości posiada ogrzewanie i wentylację, co zapewnia najwyższy komfort jazdy. Wielofunkcyjny podłokietnik po prawej stronie mieści główne elementy sterujące ciągnika, rozmieszczone w prosty i logiczny sposób. Ergonomicznie zaprojektowany wielofunkcyjny kontroler zapewnia łatwe i intuicyjne sterowanie kluczowymi funkcjami ciągnika. W podłokietniku zintegrowany jest 12-calowy monitor dotykowy DSM z prostą grafiką przypominającą tablet, który pozwala operatorowi na szybkie zarządzanie i regulację parametrów pracy ciągnika. Nowa kabina Premier Cab oferuje również dodatkowe, nowe funkcje, takie jak przednie i tylne kamery oraz intuicyjne menu MyHMF do automatycznego zarządzania operacjami na uwrociach. Standardowe wyposażenie kabiny Premiere Cab obejmuje chłodzony schowek w kabinie i uchwyt na butelki, gniazda 12 V do ładowania urządzeń mobilnych, wewnętrzne lusterko oraz otwieraną, przezroczystą klapę dachową zapewniającą dodatkową widoczność podczas pracy z ładowaczem. Zintegrowany w dachu kabiny, wysoce wydajny układ automatycznej klimatyzacji utrzymuje żądaną temperaturę w kabinie niezależnie od warunków pogodowych panujących na zewnątrz.

Nowy silnik Beta Power Fuel Efficiency: duża siła uciągu na polu

Gama ciągników X7.6 jest napędzana nowymi sześciocylindrowymi silnikami turbo Beta Power Fuel Efficiency 6.7L z technologią wielozaworową i elektronicznym systemem wtrysku Common Rail. Silniki są umieszczone w wytrzymałej ramie podwozia, co pomaga obniżyć poziom hałasu i wibracji w kabinie. Chłodzenie silnika zapewnia elektronicznie sterowany wentylator viscotronic, który jest standardem w całej gamie. Rozwiązanie to poprawia wydajność chłodzenia, zmniejszając jednocześnie zużycie paliwa i poziom hałasu. Nowe silniki Beta Power Fuel Efficiency napędzające serię X7.6 to najnowocześniejsze jednostki napędowe zaprojektowane z myślą o zapewnieniu rolnikom prostoty i funkcjonalności bez kompromisów w zakresie osiągów, niezawodności i trwałości. Wyposażone są w system Power Plus, który elektronicznie dostosowuje moc silnika w zależności od zmiennych warunków obciążenia. Podczas transportu lub pracy z WOM, Power Plus automatycznie dostarcza dodatkowe 10 KM, aby poradzić sobie w trudnych warunkach i przy dużym obciążeniu, zachowując prędkość i wydajność. Dzięki układowi Power Plus ciągniki X7.6 osiągają maksymalną moc 210, 225 i 240 KM.

Nowy silnik Beta Power Fuel Efficiency: duża siła uciągu na polu

Gama ciągników X7.6 jest napędzana nowymi sześciocylindrowymi silnikami turbo Beta Power Fuel Efficiency 6.7L z technologią wielozaworową i elektronicznym systemem wtrysku Common Rail. Silniki są umieszczone w wytrzymałej ramie podwozia, co pomaga obniżyć poziom hałasu i wibracji w kabinie. Chłodzenie silnika zapewnia elektronicznie sterowany wentylator viscotronic, który jest standardem w całej gamie. Rozwiązanie to poprawia wydajność chłodzenia, zmniejszając jednocześnie zużycie paliwa i poziom hałasu. Nowe silniki Beta Power Fuel Efficiency napędzające serię X7.6 to najnowocześniejsze jednostki napędowe zaprojektowane z myślą o zapewnieniu rolnikom prostoty i funkcjonalności bez kompromisów w zakresie osiągów, niezawodności i trwałości. Wyposażone są w system Power Plus, który elektronicznie dostosowuje moc silnika w zależności od zmiennych warunków obciążenia. Podczas transportu lub pracy z WOM, Power Plus automatycznie dostarcza dodatkowe 10 KM, aby poradzić sobie w trudnych warunkach i przy dużym obciążeniu, zachowując prędkość i wydajność. Dzięki układowi Power Plus ciągniki X7.6 osiągają maksymalną moc 210, 225 i 240 KM.
 X7.621 VT-Drive  X7.623 VT-Drive  X7.624 VT-Drive
Producent FPT - Beta Power Fuel Efficiency FPT - Beta Power Fuel Efficiency FPT - Beta Power Fuel Efficiency
Moc znamionowa z Power Plus (97/68 CE - ISO TR 14396) km/kW 194/143 205/151 219/161
Moc maksymalna z Power Plus (97/68 CE - ISO TR 14396) km/kW 210/155 225/166 240/176
Maks. Moment obrotowy bez Power Plus (z Power Plus) - prędkość obrotowa silnika przy 1400 obr./min. Nm 840 (860) 904 (921) 966 (983)
Zapas momentu obrotowego bez Power Plus (z Power Plus) 36%(41%) 36%(41%) 36%(41%)
Ilość cylindrów / wymiary / liczba zaworów cm³ 6 / 6,7 / 24 6 / 6,7 / 24 6 / 6,7 / 24
Pojemność zbiornika adblue l 52 52 52
Pojemność zbiornika paliwa l 350 350 350
 X7.621 VT-Drive  X7.623 VT-Drive  X7.624 VT-Drive
Producent FPT - Beta Power Fuel Efficiency FPT - Beta Power Fuel Efficiency FPT - Beta Power Fuel Efficiency
Moc znamionowa z Power Plus (97/68 CE - ISO TR 14396) km/kW 194/143 205/151 219/161
Moc maksymalna z Power Plus (97/68 CE - ISO TR 14396) km/kW 210/155 225/166 240/176
Maks. Moment obrotowy bez Power Plus (z Power Plus) - prędkość obrotowa silnika przy 1400 obr./min. Nm 840 (860) 904 (921) 966 (983)
Zapas momentu obrotowego bez Power Plus (z Power Plus) 36%(41%) 36%(41%) 36%(41%)
Ilość cylindrów / wymiary / liczba zaworów cm³ 6 / 6,7 / 24 6 / 6,7 / 24 6 / 6,7 / 24
Pojemność zbiornika adblue l 52 52 52
Pojemność zbiornika paliwa l 350 350 350

VT-Drive, przekładnia bezstopniowa

Mocny i wszechstronny ciągnik, taki jak X7.6, musi być w stanie poradzić sobie z każdym rodzajem zadań i warunków polowych. Bezstopniowa przekładnia VT-Drive została zaprojektowana tak, aby zapewnić wszechstronność i elastyczność wymaganą przez nowoczesne rolnictwo. Łącząc mocny silnik z czterostopniową przekładnią bezstopniową VT-Drive, wyposażoną w cztery przekładnie planetarne ze sprzęgłami chłodzonymi olejem, X7.6 zapewnia szybkie przyspieszenie i doskonałą reakcję, ułatwiając pracę i zwiększając jej wydajność. Przekładnia VT-Drive oferuje cztery zakresy prędkości z prędkościami pracy od 40 m/h do 50 km/h, zapewniając maksymalną wydajność w każdym zastosowaniu. Przekładnia McCormick VT-Drive z czterostopniową technologią wyznacza nowy standard w przekładniach bezstopniowych. Zastosowanie czterostopniowej zamiast zwykłej dwustopniowej przekładni CVT oferuje rzeczywiste korzyści rolnikom i przedsiębiorcom rolnym, którzy poszukują ciągników wielozadaniowych, zdolnych do zapewnienia maksymalnej wydajności niezależnie od zadania i warunków polowych. Przekładnia ta oferuje cztery zakresy prędkości dostosowane do różnych wymagań roboczych:

- Zakres 1 Pełzanie: 0,5 - 3 km/h

- Zakres 2 Pole 1: 0,5 - 12 km/h

- Zakres 3 Pole 2: 0,5 - 21 km/h

- Zasięg 4 Transport: 0,5 - 40 o 50 km/h

Skrzynia biegów VT-DRIVE posiada cztery tryby pracy:

Tryb Auto - Elektroniczna jednostka sterująca kontroluje obroty silnika i przełożenie skrzyni biegów, w oparciu o parametry ustawione na potencjometrze, w celu osiągnięcia wymaganej prędkości. Tryb ręczny - operator ustawia prędkość obrotową silnika za pomocą przepustnicy ręcznej. Jednostka elektroniczna steruje przełożeniem skrzyni biegów w celu osiągnięcia wymaganej prędkości. Tryb WOM - Operator ustawia prędkość silnika za pomocą przepustnicy ręcznej. Jednostka elektroniczna kontroluje przełożenie przekładni w celu osiągnięcia wymaganej prędkości, z priorytetem dla prędkości WOM. Tryb tempomatowy - Operator wybiera prędkość jazdy ciągnika, która pozostaje stała.

VT-Drive, przekładnia bezstopniowa

Mocny i wszechstronny ciągnik, taki jak X7.6, musi być w stanie poradzić sobie z każdym rodzajem zadań i warunków polowych. Bezstopniowa przekładnia VT-Drive została zaprojektowana tak, aby zapewnić wszechstronność i elastyczność wymaganą przez nowoczesne rolnictwo. Łącząc mocny silnik z czterostopniową przekładnią bezstopniową VT-Drive, wyposażoną w cztery przekładnie planetarne ze sprzęgłami chłodzonymi olejem, X7.6 zapewnia szybkie przyspieszenie i doskonałą reakcję, ułatwiając pracę i zwiększając jej wydajność. Przekładnia VT-Drive oferuje cztery zakresy prędkości z prędkościami pracy od 40 m/h do 50 km/h, zapewniając maksymalną wydajność w każdym zastosowaniu. Przekładnia McCormick VT-Drive z czterostopniową technologią wyznacza nowy standard w przekładniach bezstopniowych. Zastosowanie czterostopniowej zamiast zwykłej dwustopniowej przekładni CVT oferuje rzeczywiste korzyści rolnikom i przedsiębiorcom rolnym, którzy poszukują ciągników wielozadaniowych, zdolnych do zapewnienia maksymalnej wydajności niezależnie od zadania i warunków polowych. Przekładnia ta oferuje cztery zakresy prędkości dostosowane do różnych wymagań roboczych: - Zakres 1 Pełzanie: 0,5 - 3 km/h - Zakres 2 Pole 1: 0,5 - 12 km/h - Zakres 3 Pole 2: 0,5 - 21 km/h - Zasięg 4 Transport: 0,5 - 40 o 50 km/h Skrzynia biegów VT-DRIVE posiada cztery tryby pracy: Tryb Auto - Elektroniczna jednostka sterująca kontroluje obroty silnika i przełożenie skrzyni biegów, w oparciu o parametry ustawione na potencjometrze, w celu osiągnięcia wymaganej prędkości. Tryb ręczny - operator ustawia prędkość obrotową silnika za pomocą przepustnicy ręcznej. Jednostka elektroniczna steruje przełożeniem skrzyni biegów w celu osiągnięcia wymaganej prędkości. Tryb WOM - Operator ustawia prędkość silnika za pomocą przepustnicy ręcznej. Jednostka elektroniczna kontroluje przełożenie przekładni w celu osiągnięcia wymaganej prędkości, z priorytetem dla prędkości WOM. Tryb tempomatowy - Operator wybiera prędkość jazdy ciągnika, która pozostaje stała.

X7.6 wie, jak podnieść Twoją produktywność

W ciągnikach serii X7.6 zastosowano zamknięty układ hydrauliczny z pompą o zmiennym wydatku. Oznacza to, że pompa zawsze dostarcza dokładnie taką ilość oleju, jakiej wymaga układ, eliminując w ten sposób niepotrzebne straty mocy. Układ dostarcza do 160 l/min do podnośnika i zdalnych zaworów, umożliwiając jednoczesne działanie wszystkich funkcji hydraulicznych. Układ hydrauliczny obejmuje również pompę układu kierowniczego o wydatku 44 l/min. Seria X7.6 została zaprojektowana do pracy w różnych warunkach z ciężkimi, wymagającymi mocy narzędziami. WOM oferuje cztery prędkości: 1000, 1000Eco, 540 i 540Eco obr/min, a konstrukcja układu napędowego zapewnia minimalne straty mocy, a tym samym maksymalną wydajność. Elektrohydraulicznie sterowane sprzęgło umożliwia płynne i modulowane załączanie WOM, zapewniając łagodny rozruch narzędzia. Ciągniki serii X7.6 są wyposażone w układ Power Plus, który automatycznie zwiększa moc dostępną, gdy WOM jest włączony. Umożliwia to silnikowi utrzymanie stałej mocy przy zmieniającym się obciążeniu, pozwalając na optymalne wykorzystanie WOM w celu zwiększenia osiągów i produktywności ciągnika. Tylny podnośnik jest wyposażony w układ wykrywania zanurzenia dolnego cięgła dla dokładnego sterowania narzędziem i zapewnia maksymalny udźwig 9300 kg.

X7.6 wie, jak podnieść Twoją produktywność

W ciągnikach serii X7.6 zastosowano zamknięty układ hydrauliczny z pompą o zmiennym wydatku. Oznacza to, że pompa zawsze dostarcza dokładnie taką ilość oleju, jakiej wymaga układ, eliminując w ten sposób niepotrzebne straty mocy. Układ dostarcza do 160 l/min do podnośnika i zdalnych zaworów, umożliwiając jednoczesne działanie wszystkich funkcji hydraulicznych. Układ hydrauliczny obejmuje również pompę układu kierowniczego o wydatku 44 l/min. Seria X7.6 została zaprojektowana do pracy w różnych warunkach z ciężkimi, wymagającymi mocy narzędziami. WOM oferuje cztery prędkości: 1000, 1000Eco, 540 i 540Eco obr/min, a konstrukcja układu napędowego zapewnia minimalne straty mocy, a tym samym maksymalną wydajność. Elektrohydraulicznie sterowane sprzęgło umożliwia płynne i modulowane załączanie WOM, zapewniając łagodny rozruch narzędzia. Ciągniki serii X7.6 są wyposażone w układ Power Plus, który automatycznie zwiększa moc dostępną, gdy WOM jest włączony. Umożliwia to silnikowi utrzymanie stałej mocy przy zmieniającym się obciążeniu, pozwalając na optymalne wykorzystanie WOM w celu zwiększenia osiągów i produktywności ciągnika. Tylny podnośnik jest wyposażony w układ wykrywania zanurzenia dolnego cięgła dla dokładnego sterowania narzędziem i zapewnia maksymalny udźwig 9300 kg.

Wymiary i masy

 X7.621 VT-Drive  X7.623 VT-Drive  X7.624 VT-Drive
Maks. długość z przednimi obciążnikami - maks. szer. mm 5360 - 2550 na ogumieniu 600/60R30 - 710/60R42 5360 - 2550 na ogumieniu 600/60R30 - 710/60R42 5360 - 2550 na ogumieniu 600/60R30 - 710/60R42
Masa wysyłkowa kg 8 300 8 300 8 300
DMC Kg 13 000 13 000 13 000

Wymiary i masy

 X7.621 VT-Drive  X7.623 VT-Drive  X7.624 VT-Drive
Maks. długość z przednimi obciążnikami - maks. szer. mm 5360 - 2550 na ogumieniu 600/60R30 - 710/60R42 5360 - 2550 na ogumieniu 600/60R30 - 710/60R42 5360 - 2550 na ogumieniu 600/60R30 - 710/60R42
Masa wysyłkowa kg 8 300 8 300 8 300
DMC Kg 13 000 13 000 13 000

Specyfikacja techniczna

Zapytaj o szczegóły przedstawiciela

Pozostałe ciągniki McCormick