McCormick model: X6

POPROŚ O OFERTĘ

McCormick X6 Xtrashift, wydajność, styl i moc

McCormick X6 Xtrashift. Dzięki technologii oczyszczania spalin DOC-DPF-SCR z układem hydraulicznym z zamkniętym centrum (CCLS), amortyzowaną kabiną oraz osią. Nowy członek rodziny ciągników McCormick z silnikiem spełniającym normę emisję spalin Stage V jest doskonale plasuje się w kategorii ciągników użytkowych, używanych do prac polowych, sianokosów i typowych prac rolniczych, zwiększając wydajność i efektywność, optymalizując styl i ergonomię.

Wydajność, wszechstronność, design i komfort

Wydajność, wszechstronność, design i komfort

Silnik

3,6/ 4

Moc

119 - 127

Przekładnia

Xtrashift

Instalacja układu oczyszczania spalin spełniającego normy emisji Stage V pod maską nie tylko nadaje pojazdowi kompaktową budowę zgodną z nową linią produktów rodzinny McCormick, ale także zapewnia pełną widoczność z przodu. Widoczność jest zwiększona dzięki 4-słupkowej kabinie i szerszemu szyberdachowi z otwieraną klapą, zapewniającą naturalną wentylację kabiny. Wszystkie operacje wykonywane ładowaczem czołowym są zatem łatwiejsze, podobnie jak praca w nocy dzięki 10 reflektorom roboczym LED.

Silnik

3,6/ 4

Moc

119 - 127

Przekładnia

Xtrashift

Amortyzowana kabina

Większą uwagę przywiązuje się do komfortu operatora dzięki mechanicznej amortyzacji kabiny z amortyzatorami o skoku 96 mm oraz ergonomicznym rozwiązaniom zastosowanym na bocznej konsoli sterującej, która jest wyposażona w nowy joystick do obsługi ładowacza i włączania półbiegów. Konsola boczna zawiera też panel do elektronicznego sterowania tylnym podnośnikiem. Komfort jest widoczny również podczas transportu drogowego, dzięki opcji amortyzowanej osi przedniej z hamulcami.

Silnik FPT

Gama obejmuje dwa modele, oba napędzane 16-zaworowym, 3,6-litrowym silnikiem F36: 6-125H o mocy 119 KM, która wzrasta do 127 KM w wersji 6-135H. Zużycie paliwa zostało zmniejszone o 10% dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, a pojemność zbiornika paliwa została zwiększona do 170 litrów (poprzednio 150). Maksymalny moment obrotowy również został zwiększony, a oba modele osiągają 518 Nm przy 1300 obr./min.

X6.125 X6.135
Moc znamionowa (ISO/TR 14396) KM/kW 119/88 127/93
Moc maks. (ISO/TR 14396) KM/kW 119/88 127/93
Znamionowa prędkość obrotowa silnika obr./min. 2200 2200
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy obr./min. 1900 1900
Producent FPT FPT
Cylindry / Pojemność / Zawory 4 / 3,6 L / 16V 4 / 3,6 L / 16V

Silnik FTP

Gama obejmuje dwa modele, oba napędzane 16-zaworowym, 3,6-litrowym silnikiem F36: 6-125H o mocy 119 KM, która wzrasta do 127 KM w wersji 6-135H. Zużycie paliwa zostało zmniejszone o 10% dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, a pojemność zbiornika paliwa została zwiększona do 170 litrów (poprzednio 150). Maksymalny moment obrotowy również został zwiększony, a oba modele osiągają 518 Nm przy 1300 obr./min.
X6.125 X6.135
Moc znamionowa (ISO/TR 14396) KM/kW 119/88 127/93
Moc maks. (ISO/TR 14396) KM/kW 119/88 127/93
Znamionowa prędkość obrotowa silnika obr./min. 2200 2200
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy obr./min. 1900 1900
Producent FPT FPT
Cylindry / Pojemność / Zawory 4 / 3,6 L / 16V 4 / 3,6 L / 16V

Przekładnia XtraShift: skuteczna w polu i na drodze

Przekładnia XtraShift: skuteczna w polu i na drodze Model X6 jest wyposażony w przekładnię XtraShift z 3 biegami HML i, z superreduktorem, do 48 AV + 16 RM. Przekładnia ta, wywodząca się z doskonałych maszyn McCormick, została zaprojektowana w celu zapewnienia długiej żywotności, niezawodności w każdym środowisku pracy i najwyższej wydajności pracy przez cały czas. Podczas jazdy po drodze, na terenie mieszanym lub pochyłym, przekładnia XtraShift utrzymuje stały poziom mocy, unikając spadków wydajności, dzięki 3 biegom HML, którymi można również sterować za pomocą wielofunkcyjnego joysticka. Przekładnia XtraShift została opracowana w celu poprawy specyfiki modelu X6, zapewniając doskonałe osiągi w każdych warunkach pracy i najwyższy komfort obsługi dla kierowcy. Dzięki superreduktorowi, elektrohydrauliczna przekładnia XtraShift wyposaża X6 w 48 AV + 16 RM. Dzięki niezmiennie prawidłowym przełożeniom, X6 najlepiej reaguje na specyficzne potrzeby każdego gospodarstwa. Jego minimalna prędkość 309 m/h gwarantuje wydajność w każdej operacji, a maksymalna prędkość 50 km/h sprawia, że jest szybki i bezpieczny w transporcie. Przekładnia XtraShift jest synonimem wydajności: HML potraja 12 biegów do 36 AV + 12 RM. Dzięki superreduktorowi biegi wynoszą 48 AV + 16 RM, przy minimalnej prędkości 309 m/h. De-Clutch i Reverse Power Shuttle ułatwiają odpowiednio włączanie i przełączanie biegów bez użycia pedału sprzęgła. Potencjometr służy do regulacji reakcji włączania i zmiany biegów.

Przekładnia XtraShift: skuteczna w polu i na drodze

Przekładnia XtraShift: skuteczna w polu i na drodze Model X6 jest wyposażony w przekładnię XtraShift z 3 biegami HML i, z superreduktorem, do 48 AV + 16 RM. Przekładnia ta, wywodząca się z doskonałych maszyn McCormick, została zaprojektowana w celu zapewnienia długiej żywotności, niezawodności w każdym środowisku pracy i najwyższej wydajności pracy przez cały czas. Podczas jazdy po drodze, na terenie mieszanym lub pochyłym, przekładnia XtraShift utrzymuje stały poziom mocy, unikając spadków wydajności, dzięki 3 biegom HML, którymi można również sterować za pomocą wielofunkcyjnego joysticka. Przekładnia XtraShift została opracowana w celu poprawy specyfiki modelu X6, zapewniając doskonałe osiągi w każdych warunkach pracy i najwyższy komfort obsługi dla kierowcy. Dzięki superreduktorowi, elektrohydrauliczna przekładnia XtraShift wyposaża X6 w 48 AV + 16 RM. Dzięki niezmiennie prawidłowym przełożeniom, X6 najlepiej reaguje na specyficzne potrzeby każdego gospodarstwa. Jego minimalna prędkość 309 m/h gwarantuje wydajność w każdej operacji, a maksymalna prędkość 50 km/h sprawia, że jest szybki i bezpieczny w transporcie. Przekładnia XtraShift jest synonimem wydajności: HML potraja 12 biegów do 36 AV + 12 RM. Dzięki superreduktorowi biegi wynoszą 48 AV + 16 RM, przy minimalnej prędkości 309 m/h. De-Clutch i Reverse Power Shuttle ułatwiają odpowiednio włączanie i przełączanie biegów bez użycia pedału sprzęgła. Potencjometr służy do regulacji reakcji włączania i zmiany biegów.

Układ hydrauliczny

Układ hydrauliczny został zmodernizowany do wersji z zamkniętym centrum (CCLS) o wydajności 110 l/min., z 38,5 l na układ kierowniczy: rozwiązanie, które pozwala na większą wydajność hydrauliczną i zwiększoną produktywność w obsłudze ładowacza czołowego. Jednocześnie gwarantowane jest niższe zużycie paliwa i mniejszy hałas podczas pracy. Pobór oleju może wynosić 34 l, a z dodatkowym zbiornikiem dodatkowe 10 l. Gama obejmuje również system "Power Beyond", który zapewnia wykorzystanie pełnego natężenia przepływu 110 l/min. Dostępnych jest do siedmiu zaworów hydraulicznych, z których 2 są zamontowane pośrodku, a 3 mechaniczne i 2 mechaniczne, a także selektor przepływu są umieszczone z tyłu. Selektor przepływu podwaja liczbę wyjść hydraulicznych, umożliwiając sterowanie dodatkową funkcją hydrauliczną za pomocą jednego zaworu.

Układ hydrauliczny

Układ hydrauliczny został zmodernizowany do wersji z zamkniętym centrum (CCLS) o wydajności 110 l/min., z 38,5 l na układ kierowniczy: rozwiązanie, które pozwala na większą wydajność hydrauliczną i zwiększoną produktywność w obsłudze ładowacza czołowego. Jednocześnie gwarantowane jest niższe zużycie paliwa i mniejszy hałas podczas pracy. Pobór oleju może wynosić 34 l, a z dodatkowym zbiornikiem dodatkowe 10 l. Gama obejmuje również system "Power Beyond", który zapewnia wykorzystanie pełnego natężenia przepływu 110 l/min. Dostępnych jest do siedmiu zaworów hydraulicznych, z których 2 są zamontowane pośrodku, a 3 mechaniczne i 2 mechaniczne, a także selektor przepływu są umieszczone z tyłu. Selektor przepływu podwaja liczbę wyjść hydraulicznych, umożliwiając sterowanie dodatkową funkcją hydrauliczną za pomocą jednego zaworu.

Wymiary i masy

X6.125 X6.135
Rozstaw osi mm 2420 2420
Maks. wysokość do dachu kabiny bez świateł ostrzegawczych mm 2623 - z oponami 380/70R24 - 480/70R34 2623 - oponami 380/70R24 - 480/70R34
Promień skrętu mm 4400 oponami 480/65R24 - 540/65R38 4400 oponami 480/65R24 - 540/65R38
Masa wysyłkowa - średnia specyfikacja Kg 4800 4800
Masa całkowita Kg 8500 (szeroka oś przednia) - 8000 (wąska oś przednia) 8500 (szeroka oś przednia) - 8000 (wąska oś przednia)
Maks. rozmiary opon przednich i tylnych - (Index Radius -IR) mm 480/65R24 - 540/65R38 (IR 800mm) 480/65R24 - 540/65R38 (IR 800mm)

Wymiary i masy

X6.125 X6.135
Rozstaw osi mm 2420 2420
Maks. wysokość do dachu kabiny bez świateł ostrzegawczych mm 2623 - z oponami 380/70R24 - 480/70R34 2623 - oponami 380/70R24 - 480/70R34
Promień skrętu mm 4400 oponami 480/65R24 - 540/65R38 4400 oponami 480/65R24 - 540/65R38
Masa wysyłkowa - średnia specyfikacja Kg 4800 4800
Masa całkowita Kg 8500 (szeroka oś przednia) - 8000 (wąska oś przednia) 8500 (szeroka oś przednia) - 8000 (wąska oś przednia)
Maks. rozmiary opon przednich i tylnych - (Index Radius -IR) mm 480/65R24 - 540/65R38 (IR 800mm) 480/65R24 - 540/65R38 (IR 800mm)

Specyfikacja techniczna

Zapytaj o szczegóły przedstawiciela

Pozostałe ciągniki McCormick